יכול להיות מאוכזב. רועי חגאי במהלך פסק זמן (צילום: פבל טולקצ'ינסקי)

אלופי הכמעט: עוד הפסד דרמטי לאליצור

חניכיו של רועי חגאי שוב היו שם עד לרגע האחרון אבל זה לא הספיק להם מול הפועל חיפה בחוץ וספגו הפסד כואב 91:89

פורסם בתאריך: 22.1.20 12:27

     

אליצור 'איתו' אשקלון שיחקה אמש מול הפועל חיפה בחוץ, למשחק נוסף על המיקום בפלייאוף העליון. החניכים של רועי חגאי המשיכו לשחק יטב, אך שוב לצערם הרב, נפלו בדקות האחרונות.

המשחק נפתח עם 2 נק' ראשון של פול דילייני, מחמישיית הסיבוב בליגה הלאומית. רקים בוקלס מנגד נטל את היתרון מהאורחים והעניק אותו לחיפאים עם ריצת 7:0. לקראת סוף הרבע, אקס אשקלון ניב ברקוביץ', נכנס לעניינים ועזר לקבוצתו לסיים את הרבע הראשון ביתרון מינימלי, על אף יכולת מצוינת של דילייני ואריזונה ריד המצוינים, שהמשיכו לסחוב את הקבוצה על הגב. 25:24, בתום הרבע.

הרבע השני היה כל כולו של האורחים ושל דילייני שעשה ככל העולה על רוחו והוביל את אשקלון ליתרון שיא עד כה – 11 נק'. הרבע נגמר ביתרון מוחץ 45:36. ברבע ה-3 הפועל חיפה חזרה לעניינים מהר, אודות יכולות מצוינות מחוץ לקשת והקהל ביציעים החל לקסוס ציפורניים מהמתח. ההובלה במשחק עברה מיד ליד ולקראת הסיום אליצור הובילה בנקודה אודות לקליעות עונשין מוצלחות של דודו שמריז אך ג'ורג' סיגרס עם נק' בצבע ונקודה של בוקלס מהעונשין חתמו הפסד כואב ודרמטי נוסף של אליצור 'איתו' אשקלון. 91:89 להפועל חיפה בסיום.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר