ראש עיריית אשקלון בפועל, תומר גלאם. צילום: פבל
ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם. צילום: פבל

גלאם: "הסכם הגג נחתם בצורה לא נכונה"

את הדברים אמר בכנס השנתי של ארגון הקבלנים וגם התייחס לפיטורים במינהל ההנדסה כשאמר כי ההנהלה החדשה חדשה "תחשוב איך מקדמים היתרים ולא איך יוצרים חסמים"

פורסם בתאריך: 14.1.20 16:37

     

שנת 2020 כבר כאן ובארגון הקבלנים סניף אשקלון נפרדים מהשנה האזרחית החולפת בכנס המסורתי של הארגון בראשותו של היו"ר, דוד רוזנר, המתקיים כמדי שנה.

מאות חברי הארגון הגיעו בשבוע שעבר לאולמי ה"לורד גארדן" ונהנו מארוחת ערב כיד המלך ותכנית אמנותית מיוחדת במינה בהנחייתה של אור אילן.

את הערב פתח רוזנר, שקידם בברכה את כל חברי הארגון וסיכם את השנה החולפת וסיפר על ההכשרות והקורסים שהפעיל הארגון עבור חבריו.

דוד רוזנר. צילום: אלכספוטו

דוד רוזנר. צילום: אלכספוטו

רוזנר גם פנה לדור ההמשך של הקבלנים ואמר: "התאחדות בוני הארץ הקימה יחידה במיוחד עבור דור ההמשך של החברים ועושה עבורם הכשרות ופעילות בתוך ההתאחדות. אני פונה אליכם דור ההמשך ומבקש לקחת חלק בעשייה".

בהמשך התייחס רוזנר לתנופת הבנייה בעיר אשקלון. "למעלה מ-13,000 יחידות דיור נבנו באשקלון בעשור האחרון והמשכן חשוב להתפתחות העיר. בהזדמנות זאת אבקש מראש העיר להמשיך ולאשר את היתרי הבנייה לכל הפרויקטים החדשים. אנו מקווים שהעירייה תפעל בחכמה ותפתח את העיר בשלבים מבלי לגרום לצפיפות והחרפה במצב העומסים. מאחל לכולנו הנאה רבה ושנה אזרחית טובה".

הקהל בכנס. צילום: אלכספוטו

הקהל בכנס. צילום: אלכספוטו

ראש העירייה, תומר גלאם, דיבר על הסכם הגג ועל השינויים במינהל ההנדסה. "הסכם הגג באשקלון לא נחתם בצורה נכונה, אבל אני לא חושש מזה. לא צריך לחשוש מלבנות יחידות דיור, אלא לעשות זאת בצורה נכונה. העיר אשקלון היא עיר אטרקטיבית עם הגירה חיובית מהגבוהות בארץ וזאת בשל איכות החיים הטובה בעיר. בימים אלו אנחנו עושה רה-ארגון במחלקת הנדסה, בקרוב תהיה הנהלה חדשה שתחשוב איך מקדמים היתרים ולא איך יוצרים חסמים".

נשיא התאחדות בוני הארץ, ראול סרוגו שיבח את רוזנר ואמר: "כבר למעלה מ-40 שנה, אתה משמש כיו"ר ומגיעות לך כל התשואות. להיות איש ציבור ולהוביל כל כך הרבה שנים, זה ראוי להערצה". הוא התייחס גם לתאונות העבודה הרבות ואמר שהן לא גזירה משמים: "זה נכון שאתר הבנייה הוא מקום מסוכן, אבל יש תאונות שניתן למנוע".

אלמוג בוקר. צילום: אלכספוטו

אלמוג בוקר. צילום: אלכספוטו

לאחר שנהנו חברי הארגון מארוחת ערב, הם האזינו בקשב רב להרצאתו של העיתונאי המוביל, אלמוג בוקר, שהעניק סקירה מרתקת על מורכבות החיים כעיתונאי ואיש משפחה בעוטף עזה, על התחזקות החמאס לאורך הגדר ועל גילוי המנהרות הרבה לפני "צוק איתן". לסיום, עלה להופעה קורעת מצחוק, אלי יצפאן הענק.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר