שחקני אליצור 'איתו' אשקלון (צילום: פבל טולצ'ינסקי)
שחקני אליצור 'איתו' אשקלון (צילום: פבל טולצ'ינסקי)

עלו על הגל(יל): ניצחון חוץ חשוב לאליצור 'איתו' אשקלון

אליצור 'איתו' אשקלון קוטעת את התקופה הרעה עם ניצחון חוץ חשוב על חשבונה של הפועל גליל עליון לאחר פוטו פיניש צמוד ומותח ומסיימת בניצחון 77:74 אריזונה ריד בלט עם 20 נק' ו-7 כדורים חוזרים

פורסם בתאריך: 31.12.19 22:37

     

אליצור 'איתו' אשקלון קיוו הערב לצאת מהתקופה הרעה אך ידעו שקל זה לא יהיה. בקבוצה מספרים על כך שחסר לה את הגרוש ללירה והוכחה לכך אפשר לראות בכל ההפסדים בהם אליצור הפסידה בקושי בדקות הסיום ובתוצאה צמודה.

דאור פישר האגדי פתח את המשחק עם 2 נק' לטובת אליצור 'איתו' אשקלון אך רועי הובר מיד העניש עם שלשה. המארחים שמרו לכל אורך הרבע על הפרש נקודות קטן אך מספק וסיימו את הרבע הראשון בניצחון בתוצאה 23:18. הרבע השני נפתח עם שתי החטאות של פישר מקו העונשין אך אליצור 'איתו' אשקלון לא עצרה מאז עד שהצליחה לעלות שוב ליתרון בתוצאה 30:29. הרבע השני היה בשליטה של הכחולים שסיימו את הרבע השני ביתרון 5 נק'. אליצור 'איתו' עלתה לרבע השלישי עם רצון לסגור הכרעה, לאחר שחוותה על בשרה את הקושי של הדקות האחרונות ואריזונה ריד הוביל אותה לבע נפלא שנגמר בתוצאה 70:57.

הרבע הרביעי כבר היה אסון והראה שאליצור לא לגמרי התאוששה מסינדרום הרבע הרביעי וקלעה 7 נק' בלבד לעומת 21 של האורחים שכמעט הצליחו לכפות הארכה אך דאור פישר עם 2 נק' בסיום סגר עניין. 77:74 לאליצור 'איתו' בחוץ על גליל עליון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר