עוה"ד אבי עייש, אבי עומר, ירדנה בן שלום ואלי גולדשמידט
עוה"ד אבי עייש, אבי עומר, ירדנה בן שלום ואלי גולדשמידט. צילום: פוטו יוסי את עוזי

איחוד 2020: מיזוג משמעותי בתחום המשפט באשקלון

משרד עוה"ד אבי עומר ושות' מתמזג עם משרד עוה"ד של אבי עייש, ירדנה בן שלום ואלי גולדשמידט. "האיחוד מהווה אבן דרך משמעותית עבור כולנו ועבור הלקוחות", מסר עו"ד עומר

פורסם בתאריך: 25.12.19 09:04

     

שנת 2020 נפתחת בהודעה על איחוד בין שני משרדים מובילים בתחומם באזורנו. משרד עורכי הדין עייש בן שלום, גולדשמידט מתאחד עם משרד עו"ד אבי עומר ושות'.

המשרד הממוזג החדש יעניק ליווי משפטי למגוון רחב של לקוחות בתחומים מגוונים וחדשים שהם מעבר לתחומי הליבה של כל משרד בנפרד, כך שביחד יעסקו עורכי הדין הבכירים ועמיתיהם במשרד גם בענייני מסים, נדל"ן, התחדשות עירונית, ליטיגציה (התדיינות משפטית), שוק ההון, היי-טק, מיזוגים ורכישות, דיני עבודה, דיני הגירה, דיני משפחה וירושה כאמור, מקרקעין ועוד. "האיחוד בין המשרדים מעניק ללקוחות המשרד המאוחד מענה מצוין במגוון תחומים המשלימים האחד את השני", מסר עו"ד עייש, "אני מצפה לדרך ארוכה, מעניינת, מאתגרת ומשותפת יחד".

צוות המשרד המאוחד

צוות המשרד המאוחד. צילום: פוטו יוסי את עוזי

צוות המשרד של עייש, בן שלום, גולדשמידט צפוי לעבור לבניין המשרדים שבו ממוקם כיום משרדו של עו"ד אבי עומר במרכז העיר ושם הפירמה לאחר המיזוג, כפי שיתנוסס על גבי השלט הוא: "עומר, עייש, בן שלום, גולדשמידט – משרד עורכי דין ונוטריונים". המשרד הממוזג ינוהל על-ידי צוות ניהול שבראשו תעמוד עו"ד טל אל אלימלך.

עו"ד אבי עומר ציין כי "האיחוד מהווה אבן דרך משמעותית עבור כולנו ועבור הלקוחות שיזכו לשירות מקצועי, חדשני והכי טוב באזורנו, עם שתי פירמות מובילות בשוק הישראלי, במגוון גדול של תחומים".

עוה"ד אבי עייש, אבי עומר, ירדנה בן שלום ואלי גולדשמידט

עוה"ד אבי עייש, אבי עומר, ירדנה בן שלום ואלי גולדשמידט. צילום: פוטו יוסי את עוזי

עו"ד ירדנה בן שלום: "איחוד של עורכי דין מהשורה הראשונה, מומחים בתחומם, הוא מקור להפריה הדדית, להעצמה ולסביבת עבודה מרתקת ומאתגרת".

עו"ד אלי גולדשמידט: "אני משוכנע שהצוות המורחב שנובע משני המשרדים, יהווה פירמה משמעותית בעולם המשפט וייתן מענה טוב לא רק בפן המקצועי אלא גם בפן בשירותי שהוא גם חשוב בעולם המודרני".

בעשור וחצי האחרונים הוצף מקצוע עריכת הדין ואל השוק "נשפכו" בכל שנה מאות עורכי דין חדשים ומשרדים חדשים שנפתחו, כאשר לא תמיד הם הציגו מומחיות מתאימה בתחום עיסוקם. השותפים במשרד הממוזג החדש שהיו ערים, אומרים כי זה מה שהביא אותם להתאחד וכי "קיים יתרון בולט לפירמה משפטית גדולה המורכבת מעורכי דין בכירים מומחים, כל אחד בתחומו, אשר השילוב ביניהם מאפשר הענקת מענה משפטי ברמה גבוהה במגוון תחומי משפט ובו בזמן להעניק ראייה רב תחומית רחבה לכל תיק אינדיבידואלי בנפרד".

המשרד הממוזג החדש ימשיך לייצג את  החברות והתאגידים שכל אחד מהמשרדים הביא עימו ובין לקוחותיו ימנו חברות ענק ובכללן חברות  נדל"ן של איש העסקים האשקלוני אלי אלעזרא, י.ע.ו חברה לבניין, חברת ימין ניסים בע"מ ועוד אחרים.

השותפים:

עו"ד אבי עומר שהחל דרכו כמנהל אגף הנוער בעיריית אשקלון חבר מועצת העיר מי שהקים את עמותת העל לקידום החינוך המשלים הטביע חותם בתחומי משפט מגוונים ואף הקים שלוחות של משרדו בתל אביב ובבריסל (בלגיה) לשם ייצוג חברות ישראליות ברחבי אירופה. עומר אשר שימש גם כיו"ר חטיבת היועצים של איגוד לשכות המסחר בישראל הינו בוגר אוניברסיטת תל אביב ובעל תואר ראשון וכן תואר מוסמך במשפטים הנו גם בוגר התוכנית ללימודי ניהול של הטכניון בעל דיפלומה באימון בשיטת מדעי ההתנהגות של אוניברסיטת תל אביב, מייסד קרן אליס ודוד והפורום למצוינות חברתית בישראל.

עו"ד אבי עומר. צילום: חגי אופן, תדמית

עו"ד אבי עומר. צילום: חגי אופן, תדמית

לצד חברותו בהנהלת מוסדות שונים לרבות כיו"ר האסיפה הכללית של המכללה האקדמית אשקלון, החטיבה החברתית של לשכת עורכי הדין בישראל, פועל עומר כיזם חברתי מוביל בפרויקטים ישראליים ובינלאומיים בשיתוף האו"ם בית הדין האירופי לזכויות האדם בשטרסבורג בית המשפט העליון ועוד.

עו"ד אבי עייש כיהן כסגן ראש לשכת עורכי הדין בישראל, חבר מועצת העיר אשקלון לשעבר ויו"ר ועדת ביקורת במכללה האקדמית באשקלון, ובעוד שורה ארוכה של תפקידים ציבוריים.

עו"ד אבי עייש. צילום: דודו דפוס גוונים

עו"ד אבי עייש. צילום: דודו דפוס גוונים

כעורך דין וכנוטריון הוביל משרד עורכי דין מוביל בתחומי המקרקעין ודיני משפחה בהצלחה רבה ורכש לעצמו שם ומוניטין במאבקים משפטיים למען טוהר המידות בקרב השלטון. כמו כן, כיהן עייש כחבר בוועדה לתכנון ובנייה בעירייה וכיו"ר ועדת הביקורת של עיריית אשקלון.

עורכת הדין ירדנה בן שלום, עורכת דין ונוטריונית נמרצת, הנושאת תארים אקדמיים במגוון תחומים בכלכלה, תואר שני בחשבונאות במינהל עסקים ועוד. כיום היא גם היועצת משפטית של נעמ"ת במרחב הדרום ונחשבת לעורכת דין מובילה בתחום דיני המשפחה, בתחומי המסים ובדיני העבודה.

עוה"ד ירדנה בן שלום ואלי גולדשמדיט

עוה"ד ירדנה בן שלום ואלי גולדשמידט. צילום: פוטו יוסי את עוזי

עו"ד אלי גולדשמידט חבר כנסת לשעבר, יו"ר ועדת הכספים בכנסת בעבר וכיום מגשר מוסמך מטעם בתי המשפט ומי שעסק גם כעורך דין פעיל בתחום הפלילי. גולדשמידט תורם רבות למשרד מניסיונו הרב בעולם הכספים ובעולם התקשורת כיועץ תקשורת ויועץ אסטרטגי לחברת ענק ישראלית.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר