בני משפחתו של אורי דוד בנטיעת העץ לזכרו בתחנת המשטרה באשקלון. צילום: דוברות המשטרה

נוטעים וצועדים: עץ לזכרו של השוטר אורי דוד ניטע בתחנת המשטרה

השוטר המוכר לרבים מתושבי העיר נהרג לפני שנה בתאונת דרכים מחרידה יחד עם בנו החייל בכביש 232. הבוקר הגיעו בני משפחתו ונטעו יחד עם השוטרים את העץ לזכרו. גם צעדת סובב לכיש התקיימה בעיר לזכרם של עשרות שוטרים שנהרגו בתקופת שירותם במרחב לכיש

פורסם בתאריך: 17.12.19 15:46

     

שנה לאחר שנהרג בתאונת דרכים יחד עם בנו החייל סמ"ר אביאל ז"ל ניטע ברחבת תחנת המשטרה באשקלון עץ זית לזכרו של רס"ב אורי דוד ז"ל.

בני משפחתו של אורי דוד בנטיעת העץ לזכרו. צילום: דוברות המשטרה

כזכור השניים נהרגו בתאונת דרכים קשה שארעה בחודש דצמבר אשתקד בכביש 232 בדרכם לביקור בבית הוריו של אורי במושב חלץ. אורי דוד ז"ל שירת בעבר כשוטר תנועה בתחנת אשקלון וזכור לרבים מתושבי העיר כשוטר נעים הליכות ומסביר פנים.

רס"ב אורי דוד ז"ל

הבוקר בנוכחות בני המשפחה ניטע עץ הזיכרון לעילוי נשמתו, ולאחר מכן הצטרפו זו השנה הראשונה בני משפחתו לצעדת "סובב לכיש" בה השתתפו מאות שוטרים ובני משפחות שכולות לזכר עשרים וחמישה חללי מרחב לכיש במשטרה.

בני משפחות עם שוטרים. צעדת סובב לכיש גם באשקלון. צילום: דוברות המשטרה

הצעדה נערכת כבר מספר שנים בכלל יחידות המשטרה במרחב לכיש ובמסלולי הליכה שונים ברחבי גזרת המרחב- החל משדרות בדרום, דרך אשקלון קריית מלאכי וקריית גת, וכלה באשדוד שבקצה גזרת המרחב.

במשטרת ישראל סיפרו היום כי מדובר באחת מיני פעילויות רבות אותן עורכת משטרת ישראל, ומרחב לכיש בפרט, במסגרת ליווי המשפחות השכולות לאורך השנים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"בני המשפחות איבדו את יקירם במהלך שירותם במרחב. תרומתם למאבק בפשיעה, בהגנה על האזרח ובמאבק בתאונות הדרכים, לא יסולא בפז ובעל משמעות רבה עד עצם יום זה. כל שנותר הוא לחבק אלינו את המשפחות היקרות ולנחמן", ציינו במשטרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר