אילוסטרציה. א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage
אילוסטרציה. א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

"תן לי כסף או שאתלונן שאנסת אותי": צעירה מאשקלון מואשמת בסחיטה

תושבת אשקלון מואשמת כי סחטה קשיש באיומים ומכות ודרשה ממנו מאות שקלים וכן איימה להתלונן כי אנס אותה. היא תשהה במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדה

פורסם בתאריך: 10.11.19 18:04

     

תושבת אשקלון בת 25 מואשמת כי סחטה קשיש בן 82 ודרשה ממנו כספים תוך שאיימה עליו כי תתלונן נגדו שאנס אותה. בנוסף היא נאשמת כי תקפה את אותו קשיש וגרמה לו לחבלות. בית המשפט האריך את מעצרה עד לתום ההליכים נגדה.

בין הצעירה לבין הקשיש הייתה היכרות, ובוקר אחד היא התקשרה אליו וביקשה כי יאסוף אותה מאולם שמחות ליד אשדוד. הקשיש אסף אותה ובדרך חזור לאשקלון, כך על פי כתב האישום, היא תקפה אותו וחבטה אותו עם הטלפון הנייד, הכתה בו באגרופים, שרטה אותו בידיו, חנקה אותו ונשכה אותו.

שטרות כסף. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

דרשה 1,000 ש"ח. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

בנוסף לזה דרשה הצעירה מהקשיש לקחת אותה לבית של מכר של שניהם וכשהגיעו לשם, היא החלה לסחוט אותו ואמרה לו כי אם לא יביא לה 1000 ש"ח היא תתלונן שאנס אותה. כאשר הוא טען כי אין בידיו את הסכום שדרשה, היא אמרה לו כי גם 400 ש"ח יספיקו. כשאמר לה כי אין לו גם את הסכום הזה, היא שוב תקפה אותו בכך שחנקה אותו וסטרה בפניו. בשלב זה, על פי כתב האישום, היא אף שלפה סכין מטבח ואיימה על הקשיש כי "תגמור אותו".

כשהבינה כי אין לקשיש כסף מזומן היא דרשה ממנו לנסוע לכספומט ולהוציא משם כסף ולהביא לה. בלית ברירה נאלץ הקשיש לקחת אותה לכספומט אלא שבדרך הוא חש ברע, עצר בתחנת האוטובוס שליד קניון חוצות והתיישב בה.

הצעירה, כך על פי כתב האישום, אף היא ירדה מהרכב והתיישבה בתחנה ואז החלה להטיח בקשיש בקולי קולות, כי בעבר ניסה לאנוס אותה, ושוב תקפה אותו באגרופים וגרמה לו לחבלות בגופו.

הצעירה מואשמת בעבירות של סחיטה באיומים, תקיפת זקן הגורמת חבלה ואיומים.

המשטרה דרשה להאריך את מעצרה של הצעירה עד לתום ההליכים נגדה והסבירה זאת בכך "שקיים יסוד סביר לחשש כי המשיבה תסכן את ביטחונו של הציבור באם תשוחרר. בשים לב לפער הגילאים בין השניים, החבלות החמורות שביצעה ללא כל רחמים על המתלונן תוך שהיא ממשיכה לבצע אף סחיטה באיומים כנגדו וממשיכה לתקוף אותו, וזאת לאור יום אל מול עוברי אורח ורק בנס לא נגרמו חבלות קשות יותר למתלונן. יובהר כי בעת האירועים אף אחזה בסכין", נכתב בבקשה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בית המשפט נעתר לבקשה ולאחר דיונים ספורים הוחלט להאריך את מעצרה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

עו"ד חן בן חיים המייצגת את הצעירה מסרה בתגובה: "מרשתי מכחישה את תקיפתו של המתלונן כמו גם את הטענה כי סחטה ממנו כסף. מדובר בנאשמת אשר הייתה במצב נפשי מורכב בעוד המתלונן ניצל את מצבה בדרכים שונות. מרשתי כפרה בכתב האישום ופרשת התביעה צפויה להתחיל בשבועות הקרובים. כמו כן תלויה ועומדת בקשה לעיון חוזר במעצרה לאחר שמצבה הנפשי התייצב לאחר קבלת טיפול רפואי במעצר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר