מוטי איווניר. צילום ניר קידר

הפועל אשקלון העפילה לשלב הבא בגביע לאחר דו קרב פנדלים

הפועל אשקלון קיוותה לצאת מהתקופה הרעה מול מכבי יבנה מליגה א', במסגרת גביע המדינה, אך דווקא האקס שון מלכה בדקה ה-55 העמיק את הבור של הפועל אשקלון עד שהגיע בן אל אדרי והשווה בתוספת הזמן הפועל אשקלון ניצחה בדו קרב הפנדלים 5:4.

פורסם בתאריך: 29.10.19 22:24

     

לאחר 3 הפסדים רצופים, הפועל אשקלון אירחה הערב את מכבי יבנה מליגה א'. חניכיו של מוטי איווניר, שהלחץ ניכר עליהם ומכביד את רגליהם קיוו לנצל את ההפוגה ממשחקי הליגה על מנת להתאושש ולצבור ביטחון על גב הקבוצה מיבנה, במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה. ליאור חדריאן, שריצה עונש השעיה במשחק האחרון, חזר לבין הקורות.

המחצית הראשונה הייתה ללא יותר מדי אירועים, למעט אחד ביזארי בו מס' אוהדים חדרו לאצטדיון עם רכבם והתמקמו בשער הצפוני במהלך המחצית הראשונה אך המשטרה סילקה אותם משם. בדקה ה-55, אקס הפועל אשקלון, שון מלכה הצליח להפתיע את הקהל באשקלון ולהבקיע שער יתרון יקר לאורחים.

האוהדים האשקלונים כבר איבדו תקווה והתכוננו לצאת אך בעיטה חופשית של ציון צמח נהדפה על ידי החומה אך הכדור מיד הוגבה לרחבה, עוזיאל פרדו מצא את בן אל אדרי שמול שער ריק קבע שוויון בתוספת הזמן ושלח את שתי הקבוצות להארכה. גם הארכה לא הניבה כדורגל איכותי וייצרי ושתי הקבוצות ניגדו לפנדלים.

שתי הקבוצות בעטו היטב אך טעות של טל איילה, אקס נוסף של הקבוצה, גרמה לפסילת בעיטת הפנדל שלו ואיפשרה לציון צמח לעלות את אשקלון לסיבוב ח' אך עידו לוי עצר את הבעיטה. יבנה החמיצה בעיטה נוספת וירדן סידי הצעיר ניגש לבעיטה מכריעה, הבעיטה נכנסה פנימה ואשקלון העפילה לסיבוב ח' לקול שריקות הבוז של הקהל, שלא קיבל את התצוגה המחפירה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר