כיף. קייטנות צילום: ארכיון חב"ד

חב"ד: 800 מילדי אשקלון השתתפו בקייטנות הקיץ

קייטנות חב"ד שהתקיימו במספר מוקדים ברחבי העיר. חוויה, ערכים, בטיחות, ומוטיבציה גבוהה של צוותי ההדרכה זהו המוטו של חב"ד אשקלון

פורסם בתאריך: 9.8.17 08:20

     

חופשת הקיץ הארוכה מאתגרת הורים רבים במציאת מסגרות הולמות לילדיהם. בהנהלת חב"ד מכירים את הצורך ולשם כך הכינו תכנית פעילות קיץ נרחבת לטובת הילדים והוריהם. הקייטנות לגילאים השונים התקיימו במחזורים כפולים, חלקן בשיתוף פרויקט "בית הספר של החופש הגדול" ובמחירים מסובסדים. משתתפי הקייטנות נהנו מטיולים, עבודות יצירה, למידה חווייתית, פעילות חברתית ותחרויות ספורט.
"בדרך הקלה" זהו שמה של התכנית הייחודית והמושקעת שהופקה עבור כלל קייטנות חב"ד בארץ ובזיקה לציון חמישים שנה לשחרור הכותל המערבי. התכנית החווייתית התקבלה בהנאה גדולה בקייטנות חב"ד אשקלון.

קייטנה ייחודית התקיימה במחלקת הילדים בבית הרפואה ברזילי עבור הילדים המאושפזים שנבצר מהם ליהנות מחוויות החופש הגדול. בכל יום במהלך חופשת הקיץ מגיעות מדריכות מטעם חב"ד לבתי הרפואה ומקיימות עם הילדים פעילות למידה ויצירה בהנאה.

קייטנות חב"ד. צילום: ארכיון חב"ד

לדברי הרב מנחם ליברמן שליט"א יו"ר חב"ד אשקלון: "את חופשת הקיץ רצוי לנצל כדי לקדם את הילדים ולהכינם לשנה"ל. דווקא באמצעות הפעילות הבלתי פורמאלית אפשר לטעת ערכים ומסרים חשובים. הקייטנה במחלקת הילדים בברזילי מתקיימת כבר שנים רבות ובשיתוף פעולה עם ארגון "כולל חב"ד" בניו יורק. השמחה של הילדים ואנחת הרווחה של ההורים השוהים יחד איתם שווה הכל.

הורים רבים מודים לחב"ד על היוזמה והביצוע של קייטנות חינוכיות ומהנות. במכתבי התודה שהגיעו למשרדי חב"ד, מודות האימהות על הנאה הגדולה והערכים שלמדו ילדיהם בקייטנת חב"ד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר