דו"ח תנועה. צילום: דוברות המשטרה

שוטר מאשקלון נעצר בחשד לקבלת שוחד

במח"ש חושדים כי ז'אק זכרי, רכז בוחני תנועה, קיבל כסף ובתמורה שיבש הליכים בתיקי תעבורה. מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 23.9.19 20:25

     

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) עצרה את רס"ר ז'אק זכרי, רכז בוחני תנועה במרחב לכיש. על פי החשד, זכרי ניצל את מעמדו הבכיר ושיבש חקירות תעבורה באזור וכן בתיקים שעברו תחת ידו.

עוד חושדים במח"ש כי זכרי קיבל שוחד עבור פעולותיו, כאשר בין היתר מדובר בכספים ממש. זכרי נעצר אתמול בבוקר על ידי חוקרי מח"ש.

משרדי מח"ש. צילום: אמיל סלמן

משרדי מח"ש. צילום: אמיל סלמן

שמו של שוטר התנועה הבכיר עלה במהלך חקירה סמויה והדבר הביא למעצרו. הוא נחקר במשך 12 שעות ומסר גירסה שלדברי מח"ש "לא מתיישבת עם חומר החקירה".

האזרחים החשודים כי שיחדו את השוטר נחקרו באזהרה ושוחררו לביתם. זכרי הובא לבית משפט השלום בראשון לציון כאשר הוא חשוד בקבלת שוחד, שיבוש מהלכי חקירה, קשירת קשר לפשע ומרמה והפרת אמונים.

השופט גיא אבנון שקיבל לידיו חומר מהיחידה החוקרת ציין כי החומר מבסס חשד סביר לביצוע העבירה ובהסכמת סנגורו של זכרי, עו"ד מיכה גבאי הוארך מעצרו עד ליום רביעי.

עו"ד מיכה גבאי

עו"ד מיכה גבאי מסר בתגובה: "מדובר בסערה בכוס מים, מהומה על לא מאומה, מרשי לא סגר שום תיק חקירה ולו מן הטעם שאין לו סמכות לסגור תיקים וגם לגופו של עניין לא קיבל כלום לא נתן כלום כי לא היה כלום".

ממח"ש נמסר: "המחלקה לחקירות שוטרים עצרה שוטר המשרת בתפקיד רכז בוחני תנועה בחשד שפעל על מנת לשבש חקירות של אירועי תעבורה תוך ניצול מעמדו. במסגרת זו מיוחסות לחשוד עבירות שוחד, קשירת קשר לפשע, שיבוש מהלכי משפט, מרמה והפרת אמונים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר