ראש העירייה ובכיריי העירייה בתדרוך הבוקר. לקראת שנת הלימודים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

למרות איומי ההשבתה: בעירייה נערכים לפתיחת שנת הלימודים כסדרה

העירייה נערכת לפתיחת שנת הלימודים וביום ראשון צפוי חמ"ל העירייה להיות פתוח במתכונת חירום וללוות את היום הראשון של עשרות אלפי תלמידי אשקלון במוסדות החינוך. גם אנחנו נהיה שם

פורסם בתאריך: 25.8.19 14:13

     

הסתדרות המורים עדיין לא הגיעה להבנות מול משרד האוצר והממשלה ואיומי אי פתיחת שנת הלימודים עדיין עומדים בעינן ולעת כתיבת שורות אלה שנת הלימודים לא תיפתח ביום ראשון הבא, ה-1 לספטמבר.

הדבר לא מונע מעיריית אשקלון להמשיך להתכונן לפתיחת שנת הלימודים כסדרה. הבוקר (ראשון) כינס ראש העיר, תומר גלאם, את הגורמים המקצועיים, כולל נציגי משטרת אשקלון, על מנת לעמוד מקרוב אחר ההיערכות הכלל עירונית לפתיחת שנת הלימודים תש"פ.

במסגרת ההיערכות הוצג סטטוס הבינוי, השיפוץ והשדרוג המתבצע בימים אלו במוסדות החינוך ברחבי העיר, כולל הקמתם של 16 גני ילדים חדשים, תוספת עשרות כיתות בבתי ספר, עבודות נגישות, התקנת הצללות ושדרוג מגרשי ואולמות ספורט ועוד.

בית ספר. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בתוך כך, על מנת לשפר את הבטיחות בדרכים, מבצעת העירייה בימים אלו, צביעה מחדש של מעברי החצייה הסמוכים למוסדות חינוך ואת משטחי 'נשק וסע' בכניסות לבתי ספר.

כמו כן, ביום פתיחת שנת הלימודים, החל מהשעה 07:00 ולאורך שעות היום, יפעל חדר המצב של העירייה במתכונת חירום בחמ"ל העירוני, בנוכחות ראש העיר והגורמים הרלוונטיים (חינוך, הנדסה, רווחה, תשתיות, מוקד עירוני, אחזקה, ביטחון ועוד), על מנת לתת מענה מיידי לכל עניין שיעלה בשטח.

מעבר חציה שנצבע. צילום: דוברות עיריית אשקלון

"אנו נכנסים לישורת האחרונה במסגרת היערכות מוסדות החינוך לפתיחת שנת הלימודים. אנחנו עובדים ביתר שאת כדי להשלים את עבודות הבינוי של 16 גני ילדים חדשים, הוספת עשרות כיתות בבתי ספר, התקנת הצללות, שדרוג אולמות ספורט, שיפוץ חדרי שירותים וחדרי מורים, שדרוג מוסדות חינוך ישנים ועוד" אמר ראש העירייה, תומר גלאם והוסיף "לצד זה אנחנו מקדמים תכניות פדגוגיות חדשות, כמו התכנית ללימודי אנגלית בגני החובה, הרחבת תכנית 'יוניסטרים' לכל בתי הספר העל יסודיים, הרחבת הגן המדעי לכל גני הילדים ועוד. שמנו את החינוך בראש סדר העדיפויות ובע"ה, כפי שפתחנו את שנת הלימודים בשנתיים האחרונות עם אפס תקלות ובצורה חלקה, כך יהיה גם השנה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר