סנ"צ לוי עם השוטרים הצעירים. צילום: דוברות המשטרה

מרגש: אוראל ואריאל הגשימו חלום להיות שוטרים ליום אחד

שוטרים ליום אחד: השוטר הקהילתי יחד עם "ניידת המשאלות" של משטרת ישראל הגשימו את חלומם של שני תושבי אשקלון אוראל אמיר בן ה-14 בעל צרכים מיוחדים, ואריאל יוסף הכהן בן ה-6. צפו בסרטון המרגש

פורסם בתאריך: 12.8.19 17:32

     

למד"א יש את אמבולנס המשאלות ולמשטרה יש את ניידת המשאלות. הבוקר הגיעה הניידת לאשקלון כדי להגשים את חלומם של שני ילדים מאשקלון: אריאל יוסף בן ה-6 ואוראל אמיר בן ה-14, בעל צרכים מיוחדים. את היום המרגש הוביל השוטר הקהילתי רס"מ עידן אוחיון שכבר בשעות הבוקר הגיע אל בתיהם של השניים, מסר להם את המדים המשטרתיים ואסף אותם ליום שבו הגשימו את חלומם.

ניידת המשאלות מגשימה לילדים עם צרכים מיוחדים חלום. צילום: דוברות המשטרה

היום המרגש החל במסדר כבוד בראשות מפקד תחנת המשטרה, סנ"צ משה לוי. לאחר שסקרו את המסדר שלכבודם, עלו השניים אל משרדו של מפקד התחנה שהעניק על כתפיהם דרגות ולכל אחד מהם הוענק אף שי צנוע לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרבה.

מסדר כבוד לשוטרים החדשים והצעירים. צילום: דוברות המשטרה

"מהיום אתם חלק משוטרי תחנת אשקלון. אתם מוזמנים בכל עת להגיע ולבקר" אמר להם מפקד התחנה סנ"צ לוי.

בהמשך היום המיוחד, יצאו אריאל ואוראל לסיור בין יחידות המשטרה. את הסיור החלו ביחידת החבלה שם פגשו את החבלן והרובוט המשטרתי ואף זכו להסיעו ולהתרשם מיכולותיו של הרובוט.

השוטרים אריאל ואוראל עם החבלנים והרובוט שמפרק פצצות. צילום: דוברות המשטרה

לאחר מכן המשיכו אל מחלק הזיהוי הפלילי, דגמו טביעות אצבע ולמדו אודות יכולות הזיהוי המתקדמות שקיימות ברשות משטרת ישראל.

בסיום פרק הזיהוי הפלילי, המשיכו האורחים המתוקים אל יחידת השיטור הימי שם ניתנה לשניים סקירה אודות היחידה, הוצגו בפניהם כלי השייט המשטרתיים והם הפליגו בסירה המשטרתית לאורך חוף העיר אשקלון.

אריאל ואוראל על סירת השיטור הימי. צילום: דוברות המשטרה

 

במעבר חד מהגזרה הימית, נסעו הצעירים לביקור ביחידת היס"מ של מרחב לכיש שם זכו לצפות בתצוגת תכלית ואמצעים של היחידה המיוחדת, הוכן לכל אחד מהם חגורת לוחם בה מנשא לאקדח אותו קיבלו מתנה מידי לוחמי היס"מ ולקינוח הפעילו את הרכב הייעודי לפיזור הפגנות – המכת"זית.

שוטרים ליום אחד. אריאל ואוראל עם הציוד המתקדם של המשטרה. צילום: דוברות המשטרה

לפני שיום מיוחד זה הסתיים, נסעו אריאל ואוראל, כשאושר רב ניכר על פניהם, אל יחידת הפרשים של מדור בעלי חיים במחוז הדרומי בדיוק לשלב ארוחת הצהריים של הסוסים המשטרתיים שהוענקה להם על ידי האורחים החשובים. לאחר הארוחה והסבר על היחידה, נהנו גם הילדים מרכיבה קצרה על גבי הסוסים האצילים.

השוטרים אריאל ואוראל ביחידת הפרשים של מרחב לכיש. צילום: דוברות המשטרה


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בתום הביקור ביחידות המשטרה השונות, שבו אריאל ואוראל ב"ניידת המשאלות" חזרה אל תחנת המשטרה שם נפרדו מפיקוד התחנה ומהשוטרים שאירחו אותם.

"פעילות משטרתית יום-יומית אותה אנו עורכים חדשות לבקרים, לא מכינה אותך ולו במעט להתרגשות הטמונה בפעילות קהילתית למען הילדים כפי שנערכה הבוקר ולאורך היום" סיכם רס"מ אוחיון את היום המרגש והוסיף "האמירה "באתי לחזק ויצאתי מחוזק" מקבלת ממד חזק יותר שלא ניתן לתאר".

מסכמים את היום המהנה. אריאל ואוראל עם מארחיהם כחולי המדים. צילום: דוברות המשטרה

לאורך השנים הגיעו למשטרה פניות רבות של ילדים אשר חלומם להיות שוטרים ליום אחד. כך נולד פרויקט "ניידת המשאלות" אשר עוצב במיוחד על ידי משטרת ישראל והונגש על מנת לתת מענה לבקשות אלו. הניידת הינה הניידת המונגשת הראשונה במשטרת ישראל והחלה לפעול מנובמבר 2018 ועד היום הוגשמו חלומם של מאות ילדים בכל רחבי הארץ ומכל המגזרים כחלק מפעילות רחבה של המשטרה למען הקהילה בכל ימות השנה.


צילום: דוברות המשטרה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר