ד"ר אבי הרלב, מנהל יחידת ה-IVF במרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוברות ברזילי
ד"ר אבי הרלב, מנהל יחידת ה-IVF במרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוברות ברזילי

ברזילי: ד"ר אבי הר לב ינהל את המחלקה להפריות חוץ גופיות

שימש עד לאחרונה כרופא בכיר ביחידה לפוריות והפריה חוץ גופית ומרכז לאובדני הריון נשנים בסורוקה. בנוסף, נמנה על סגל הפקולטה למדעי הבריאות בדרגת מרצה בכיר ונוטל חלק פעיל בהוראת סטודנטים של בתי הספר של הפקולטה

פורסם בתאריך: 7.8.19 11:46

     

חילופי משמרות במרכז הרפואי ברזילי. דר' אבי הרלב מונה למנהל יחידת IVF במרכז הרפואי האוניברסיטאי ברזילי.

דר' הרלב שימש עד לאחרונה כרופא בכיר ביחידה לפוריות והפריה חוץ גופית ומרכז לאובדני הריון נשנים במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה. בנוסף, דר' הרלב נמנה על סגל הפקולטה למדעי הבריאות בדרגת מרצה בכיר ונוטל חלק פעיל בהוראת סטודנטים של בתי הספר של הפקולטה.

בשנת 2004 השלים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. בשנת 2005 סיים בהצטיינות את הסטאז' במרכז הרפואי סורוקה ובין השנים 2006-2012 התמחה במיילדות וגינקולוגיה בחטיבת הנשים של המרכז הרפואי סורוקה ונבחר למתמחה מצטיין.

לאחר סיום ההתמחות, החל לעסוק בפוריות והפריה חוץ גופית בסורוקה. בין השנים 2014-2015 השתלם בטיפולי הפריה במרכז המוביל בעולם באנדרולוגיה (Cleveland Clinic Foundation) בקליבלנד, אוהיו.

ד"ר הרלב יחליף את פרופ׳ שבח פרידלר שסיים את תפקידו לאחר כ-7 שנים ופרש לגמלאות.

יחידת הIVF במרכז הרפואי ברזילי נחשבת לאחת המובילות בישראל, מעסיקה כ-20 עובדים ומבצעת מידי שנה כ-600 מחזורי טיפול בהצלחה. המחלקה אחראית להבאתם לעולם של מאות ילדים תושבי הדרום ועושה זאת בסיפוק רב ובגאווה.

חוץ מיחידת ה-IVF גם במחלקת אורולוגיה נכנס לתפקידו מנהל חדש שממלא את החלל שהותיר אחריו ד"ר איגור רומנובסקי ז"ל שנפטר בסוף השבוע באופן מפתיע.

ד״ר דמיטרי שומלינסקי סגנו של רומנובסקי הופקד על ניהול המחלקה באופן זמני עד שימצא מנהל קבוע ככל הנראה לאחר הליך של מכרז מסודר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר