יוביל את הקבוצה לליגת העל? רות'בארט (צילום באדיבות המועדון)

אליצור 'איתו' אשקלון: רועי חגאי חתם כמאמן, רות'בארט הרכש הראשון

המאמן שהדריך את מכבי רחובות אשתקד וכמעט העלה את מכבי קריית גת לליגת העל חתם וצירף מיד את חניכו לשעבר, רוברט רות'בארט, מהשחקנים הבולטים בליגת העל בעשור האחרון על מנת שיעזור לקבוצה להעפיל לליגת העל

פורסם בתאריך: 14.7.19 20:55

     

לאחר שהוחלט לוותר על מאמן הקבוצה אשתקד, אבי סוכר, למרות עונת הבכורה המוצלחת שלו באליצור 'איתו' אשקלון חיפשו דמות מוערכת על הפרקט לעונה הבאה. יו"ר הקבוצה מיקי שרביט הגיע לסיכום היום עם המאמן רועי חגאי שאימן את מכבי רחובות אשתקד ובעברו אימן את מכבי קריית גת, עמה היה מרחק נגיעה מהעפלה לליגת העל ובקבוצות נוספות כמו: מכבי הוד השרון, עירוני נהריה, נס ציונה והפועל ר"ג.

יחד עם חגאי, חתם הישראלי-האמריקני-בוסני רוברט רות'בארט, מהשחקנים הבולטים בישראל בעשור האחרון. הסנטר המנוסה, בן ה-33, שכיכב במדי הפועל אילת, מכבי חיפה, ברק נתניה ובקבוצות אחרות. רות'בארט זכה בתואר ה-MVP של משחק האולסטאר הישראלי בשנת 2014 ובעונה האחרונה שיחק בהפועל באר שבע בליגת העל. בקבוצה מקווים שהשניים הללו ששיתפו פעולה בהצלחה במכבי קריית גת יעשו זאת שוב באשקלון ויובילו את הקבוצה לעליית ליגה בתום העונה. רות'בארט בן לאם יהודייה ונחשב לשחקן ישראלי כאשר הוא אף ידוע בכך שהוא שומר שבת ומצוות..

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר