אחד הפורצים בתוך החנות
אילוסטרציה

צפו בצמד הפורצים עם הגרזן והקפוצ'ון בחנות "גלאור תכשיטים"

צמד פורצים הצליחו לחדור אל תוך החנות היוקרתית שבמגדל כשבידיהם שקים לשלל, אלא שמערכת המיגון החדישה הצליחה להבריח אותם משם בידיים ריקות, "אירוע כזה יכל להיגמר בגניבת תכשיטים יקרי ערך", אומר מנכ"ל חברת צוות 3

פורסם בתאריך: 7.7.19 12:26

     

בשנים האחרונות נרשמת עלייה מדאיגה במספר הפריצות לבתים ומשרדי עסקים, הרשויות מדווחות על יותר מ-26,000 פריצות לבתי מגורים בשנה. אין סיבה להניח כי השנה המצב ישתנה לטובה. באשקלון, למשל, דווחו למשטרה 320 מקרי פריצות בשנת 2018 בלבד. וכמו שיודעים תושבי העיר, החנויות הנחשקות בעיני הפורצים הן חנויות התכשיטים שרבים מהן מרוכזות ברחוב הרצל בשכונת מגדל.

גלאור תכשיטים. צילום: חשיפה, בי"ס לצילום

גלאור תכשיטים. צילום: חשיפה, בי"ס לצילום

שוב פעם הייתה זו חנות התכשיטים הידוע "גלאור" שצמד פורצים הצליחו לחדור דרך שתי דלתות המיגון, אך דווקא מערכת המיגון המייצרת מיסוך עשן היא שהצליחה להבריח את הגנבים ללא שלל. "בסופו של יום, אין דלת שאינה אפשרית לפריצה", סיפר אבנר בן אריה, מנכ"ל חברת המיגון של צוות 3 שסיפקה מיגון לחנות התכשיטים הידועה. "אמנם, יש מה לעשות כדי למנוע את הפריצה הבאה. תמצית המשחק היא- להקשות את המלאכה עבור הפורץ. אם תרכשו ציוד אבטחה מתקדם ותעזרו בחברת אבטחה מקצועית – אוטומטית תפחיתו משמעותית את הסיכוי לפריצה".

צפו בתיעוד של הפריצה:

לפני מספר ימים, בשעה 04:00 לפנות בוקר, הגיעו צמד הפורצים לבית העסק "גלאור", הפורצים חתכו את תריס הגלילה, שברו את דלת הכניסה עם גרזן ונכנסו לחנות. למזלי בעלי העסק, הותקנו בחנות מערכות מתקדמות שמנעו את האירוע. הפורצים המופתעים לא הצליחו לגנוב דבר בשל מחולל העשן, ויחד עם האזעקה מחרישת האוזניים הבריחו אותם מהמקום.

במקביל, המשטרה וסייר של צוות 3 התייצבו במהירות במקום וטיפלו באירוע. "האירוע הזה ממחיש את כוחן של מערכות האבטחה העוצמתיות שלנו", מסכם בן אריה. "אירוע כזה יכל להיגמר בגניבת תכשיטים יקרי ערך. אני שמח על היכולת לספק ללקוחותינו את המענה המהיר והמקצועי ביותר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר