פתוחים. תרבוטון.

בתרבוטון מבהירים: “מעולם לא סגרנו, אנחנו פתוחים כרגיל”

בעלי החנות תרבוטון בעיר גילו להפתעתם שגוגל הגדירה את החנות שלהם כסגורה לצמיתות והשמועה עשתה לה כנפיים. בעקבות פניית 'כאן דרום' תיקנו בגוגל את הטעות

פורסם בתאריך: 27.7.17 23:07

     

החופש הגדול הוא ללא ספק השיא של ימי המכירות בחנויות לממכר ציוד לבית הספר. בתרבוטון התארגנו הרבה זמן מראש לימים האלה, דאגו לסחורה, לפרסום ולעובדים, הכול על מנת לקבל כמו בכל שנה את הלקוחות. אלא שלפני כחודש נקלעו בעלי החנות עפרה ומשה חורי לסאגה בלתי נגמרת שאינם יודעים איך לצאת ממנה.

השמועה עושה לה כנפיים

“יום בהיר אחד נכנסה לקוחה מופתעת ושאלה איך זה שאנחנו פתוחים. העובדות לא הבינו את פשר השאלה ולא ייחסנו לזה חשיבות גדולה, חשבנו שאולי מדובר בסתם אי-הבנה”, מספרת עפרה. אלא שבעקבות הלקוחה הזאת הגיעו עוד ועוד לקוחות, ובפיהם אותה התמיהה בדיוק. “התחלנו להבין שמשהו מוזר קורה כאן, ותוך כדי התקשרה מישהי שביקשה לברר משהו לגבי הסניף בפתח תקווה ועל הדרך אמרה שזה לא בסדר שאנחנו כותבים רשימת סניפים כשהסניף באשקלון בכלל סגור. התחלנו לברר את העניין ומבדיקה קצרה בגוגל התברר שהסניף שלנו הוגדר כסגור לצמיתות, מה שאומר שגם כשמכניסים את כתובת החנות בווייז מופיעה הערה שהמקום סגור”, היא אומרת.

בעלי החנות המופתעים הזדהו בדף של גוגל כבעלים וניסו לערוך שינויים, אך המערכת לא אפשרה לתקן. מאז כבר חודש שלם שהם מתנהלים מול נציגי גוגל בישראל, אך ללא הועיל. התברר שמקור הטעות הוא כתובת המקום. לפי המפות של גוגל בכתובת העסק נמצא בית עסק אחר שאכן סגור.

“30 שנה אנחנו באותו מקום, הרצל 60, זאת הכתובת, והיא הייתה כזאת תמיד. אנחנו מקבלים את כל החשבונות והחיובים לכתובת הזאת שנים על גבי שנים, ומעולם לא הייתה בעיה. פניתי לכל אגף אפשרי בעירייה וגם שם אישרו לי שזאת הכתובת של תרבוטון, כפי שהיא מופיעה ברישומים שלהם. הגעתי לאגף תכנון והנדסה, שם לקחו מפות ישנות של מגדל וניסו לבדוק מה מקור הבעיה. אמרו לנו שלעסק אין כתובת מדויקת, אבל שצמוד אלינו יש עץ שקמה עתיק שלו דווקא כן נתנו כתובת, והיא הרצל 31. אני לא מבינה מה הולך כאן. ואם יש איזושהי טעות שהתגלתה באיחור של 30 שנה, למה לא מתקנים אותה?” תוהה עפרה.

המודעה בגוגל פלייסס

בינתיים השמועה על סגירת החנות המיתולוגית פרשה כנפיים והחלה להתפשט כאש בשדה קוצים גם ברשתות החברתיות. “אני כל היום עסוקה בלכבות את השריפה הזאת ולהבהיר לכולם שמעולם לא סגרנו, אנחנו פתוחים כרגיל. התכוננו לחודשים האלה, הוצאנו המון כסף על פרסום, ופתאום בא הדבר הזה שאנחנו כבר לא יודעים איך להתמודד איתו. בינתיים אמרו לנו בגוגל שישלחו קוד בדואר, כשיגיע שניצור איתם קשר, נאמת את הקוד ומשם נתקדם. שנת 2017, יש כל כך הרבה דרכים יעילות ומהירות יותר לפתור את זה. למה אנחנו צריכים לחכות לקוד שנשלח בדואר ומי יודע מתי יגיע?” מסכמת עפרה.

ממינהל הכנסות של עיריית אשקלון  נמסר כי "הכתובת של החנות המדוברת הינה רחוב הרצל 1256/59. בכל מקרה, בימים אלה נמצאת העירייה בעיצומו של תהליך מיפוי הכתובות במגדל. לכשיסתיים, נעדכן את הכתובות בהתאם".

מטעם גוגל נמסר כי הנושא בבדיקה.

אלא שבעקבות פניית העיתון, כעבור מספר שעות, תיקנו בגוגל את הטעות וכעת נכתב בתיאור המקום כי הוא 'פתוח'.

פתוח

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר