העבודות במקיף ו'. צילום: אלדד עובדיה
העבודות במקיף ו'. צילום: אלדד עובדיה

מקיף ו’: טקס הסיום הראשון

בבית הספר מקיף עירוני ו’ החדש חגגו טקס סיום של הכיתה הראשונה במחזור הראשון

פורסם בתאריך: 22.6.19 22:27

     

את חגיגת סיום השנה הראשונה של בית הספר החדש מקיף עירוני ו’ ציינו בטקס חגיגי בבית הספר. הטקס הציג באמצעות שירה, ריקוד וסרטים את העשייה הבית-ספרית בעיקר סביב ערכי בית ספר: תרומה לקהילה, פעילויות בחווה החקלאית ויוזמות חינוכיות, למשל עם בית ספר יסודי בשער הנגב לנוכח המצב הביטחוני – “דרום שחור” ובית ספר מהמגזר הבדואי בכסייפה בנושא “מפגש בין תרביות- בדגש על למידה בינתחומית בנושא השפות: אנגלית, עברית וערבית”.

שיאו של הטקס היה בחלוקת תעודות ההצטיינות לבוגרי המחזור הראשון בתחומים שונים: מעורבות חברתית, לימודים, ספורט ושיפור הישגים לימודיים.

“השנה ציינו את הנושא השנתי ‘אחדות’ – מילה גדולה שמאגדת בתוכה את הלב החינוכי וערכי של בית הספר: האות א’ מייצגת את ההתחלה החדשה: בית ספר חדש, צוות מורים חדש ותלמידים חדשים המגיעים לכאן מכל רחבי העיר. אח – ‘שבת אחים גם יחד’ ו’שבט אחים ואחיות’ – מתאר את הקשר הערכי והחברי שנרקם בין באי בית הספר. המחויבות לעזרה הדדית, אחווה, כבוד האדם והדאגה לאחר. חדות – משמעותה חדות המחשבה, היכולת לדייק ולהעמיד סטנדרטים גבוהים ולהיות ממוקד בהשגת המטרות שהצבנו לעצמנו. כל אלה יוצרים את האחדות – המכנה המשותף לכולנו, השפה הארגונית שלנו ובעיקר את גאוות היחידה ואת הייחודית שלנו”.

בטקס השתתפו יחיאל אמסלם, הממונה על החינוך העל יסודי; אילן ג’אנו סגן מנהל באגף החינוך וחברת המועצה ואשת החינוך עדנה שחר ולנשטיין.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר