חלק מהבשר שהושמד
חלק מהבשר שהושמד

במפעל באשקלון: הושמדו 15 טון של בשר שאינו ראוי למאכל

בשל חוסר מקום לאחסון, עמדו מאות קרטונים של בשר בחצר ובמסדרונות המפעל. בעלי המפעל התכוון להחזיר אותם לספק, אבל משרד הבריאות והמחלקה הווטרינרית החרימו והשמידו אותם על מנת שלא יחזרו לציבור

פורסם בתאריך: 15.5.19 11:19

     

מידע שהגיע אל משרד הבריאות סיפר על מפעל באזור התעשייה הדרומי שמחזיק ארגזים של בשר בחצר המפעל, בתנאים ירודים.

ארגזי בשר בחצר המפעל

ארגזי בשר בחצר המפעל

למקום הגיעו נציגי משרד הבריאות, עובדי המחלקה הווטרינרית ומנהל המחלקה ד"ר גדי שרביט ואכן גילו בחצר המפעל ובמסדרונות מאות קרטונים המכילים בשר קפוא שהופשר בתנאים ירודים מאוד. מבדיקה מעמיקה התברר כי המפעל התכוון להחזיר את כמות הבשר הזו, שאוחסנה בחוץ לספק וזאת בשל חוסר מקום לאחסון במפעל.

ארגזי בשר במסדרונות המפעל

ארגזי בשר במסדרונות המפעל

הבשר הזה, בכמות של כ-15 טון, הוחרם על ידי המחלקה הווטרינרית והושמד. במחלקה הווטרינרית אמרו כי אינם זוכרים כמות גדולה כזו של בשר שהוחרמה בשל תנאי אחזקה ירודים ושאינה ראויה למאכל.

"מדובר בכמות בשר גדולה מאוד שאילו הייתה מגיעה בסופו של דבר למרכולים היה חשש גדול מאוד לבריאות הציבור", אמר ד"ר שרביט והזהיר את הציבור כי "יש לקנות בשר רק מחנויות ומרכולים בעלי רישיון עסק, יש לבדוק אם הבשר בר תוקף ואם הוא נמצא בתנאי קירור מתאימים. על כל חשד לאחזקת בשר בתנאים לא ראויים יש להתקשר למוקד 106 ואנו נדאג לטפל בנושא".


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2VfetxJ


ראוי לציין כי המחלקה הווטרינרית עורכת ביקורות יזומות ופתע במרכולים ועד כה הושמדו עשרות טונות של בשר ודגים שהוחזקו בתנאים ירודים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר