זנות. צילום: תומר אפלבאום
זנות. צילום: תומר אפלבאום

אישום: שכבה עם קשישים וגנבה מהם כספים

תושבת אשקלון בת 44, שקיימה קשר מיני עם שני קשישים, מואשמת כי גנבה מהם כספים. את אחד מהם היא הכתה עד זוב דם. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרה עד לתום ההליכים נגדה

פורסם בתאריך: 5.5.19 12:42

     

מקרה חמור של תקיפה אירע בתאריך 18 באפריל. תושב העיר, בן 70, המתפרנס למחייתו מאיסוף בקבוקים בלילות, עבר ליד הבריכה העירונית שבשדרות עופר. הוא פגש שם אישה אשר איתה הוא מקיים קשר מיני, מדובר בתושבת העיר בת 44, אשר מוכרת למשטרה כמי שמכורה לסמים.

היא שאלה אותו אם הוא רוצה לקיים יחסי מין, והוא סירב. היא המשיכה והובילה אותו לרחוב ביאליק, ושם, כך על פי כתב האישום שהוגש נגדה, היא החלה להוריד את מכנסיו, כאשר האיש מסרב ומתנגד. היא מצדה הפעילה כוח ומשכה את מכנסיו חזק, והאיש איבד את שיווי משקלו ונפל על הקרקע על גבו.

אילוסטרציה. א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

אילוסטרציה. א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

בשלב הזה היא עלתה עליו כאשר הברך שלה על החזה שלו ורגלה השנייה מרתקת את ידו לקרקע. הזקן ניסה להיחלץ ממנה אך לא הצליח ואף קרא בקול "משטרה". או אז היא שלפה את ארנקו מכיס מכנסיו ונמלטה מהמקום. במהלך מנוסתה היא שלפה מהארנק 1,000 שקלים וזרקה את שאר תכולת הארנק ליד רכבו של האיש.

הארנק והכסף

אילוסטרציה

בשל התקיפה הזו נגרמו לזקן חבלות וחתכים בפניו וכן שפשופים וחתכים באצבעותיו וכאבים בחזהו, והוא נזקק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי.


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2VfetxJ


אלא שזה לא היה המקרה הראשון שבו היא גנבה כסף על מנת לממן את צורכי הסמים שלה. כחודש לפני המקרה הזה היא הגיעה לביתו של קשיש בן 80 אשר קיים עמה קשר מיני. היא דפקה בדלת ביתו, והוא, שלא ידע שמדובר בה, פתח לה את הדלת, והיא נכנסה פנימה.

הוא ביקש ממנה לצאת החוצה, אך היא סירבה, והקשיש יצא לבית שכנתו על מנת להזמין משטרה. האישה ניצלה את ההזדמנות הזאת וגנבה מביתו טלפון סלולרי ועוד 400 שקלים.

בחקירתה במשטרה היא אמרה כי היא זוכרת חלק מהאירוע ואף הודתה כי גנבה את הכסף, אך טענה שזה לא נעשה באלימות. אלא שהשוטרים מצאו את הנעליים שאותן נעלה באותו הזמן ועליהן כתמי דם.

במהלך הדיון בבקשה להאריך את מעצרה עד לתום ההליכים נגדה היא סיפרה כי מגיל קטן היא נחשפה לסמים, "אף פעם לא הייתי במקום של גמילה וטיפול, ואני רוצה לעשות את זה", היא אמרה וסיפרה כי אב ילדיה אף הוא משתמש בסמים בבית.

ג'וינט. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

ג'וינט. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

"גם בבית של אימא שלי, אחים של אימא שלי מוכרים סמים, חשיש, ואני מגיל קטן גדלתי ככה. אחי סיפק סמים, ואני לא יודעת משהו אחר. אני בת 43, אולי זה מה שיציל לי את החיים באמת. אני אתפס בטיפול הזה, ואולי זה ייתפס בי. אני תמיד שומעת שמבין עשרה רק שניים נגמלים, אבל אני אולי אהיה ביניהם, אולי זה יציל אותי, אולי, אני אנסה".

מעצרה הוארך, והיא נשלחה לקבלת תסקיר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר