אליצור 'איתו' אשקלון נגד הפועל גליל עליון (צילום: שגיא הרשקו)

אליצור איתו אשקלון הפסידה 73:55 לגליל

אליצור 'איתו' אשקלון פתחה היטב את המשחק אך גליל עליון הצליחה להפוך את התוצאה והשווה את הסדרה לתיקו 1:1, בעזרתם האדיבה של השופטים. סמית' בלט באשקלון עם 20 נק'

פורסם בתאריך: 12.4.19 15:44

     

לאחר שניצחה את הפועל גליל עליון בביתה, שבכפר בלום 72:67, אליצור 'איתו' אשקלון אירחה היום את משחק הגומלין המסקרן בין שתי הקבוצות, כאשר ניצחון ישלח את אשקלון לחצי גמר הפלייאוף וימשיך רצף של 8 ניצחונות רצופים. חניכיו של אבי סוכר נהנו מ-600 צופים בהיכל הספורט באשקלון שליוו את הקבוצה מתחילת המשחק ועד סופו.

גליל עליון קלעה את הנקודות הראשונות אך ניב ברקוביץ' המצוין הוביל את אשקלון ברבע הראשון ועזר לה להיצמד לאורך כל הרבע עד ששלשה של טיילר סמית' על הבאזר, שלחה את הקבוצות להפסקה בתוצאה 21:16 למארחים.

האורחים עלו לרבע השני במטרה לתקן והצליחו בעזרתו האדיבה של השופט להפוך את הקערה על פיה וליטול את היתרון לאחר שמאדן קלע 4 נק' מהעונשין. 37:27 לגליל עליון בתום המחצית הראשונה.

המגמה נמשכה גם ברבע השלישי, כאשר באשקלון זעמו על השופט, שלטענתם המוצדקת יש לומר, ידו הייתה קלה על ההידק נגד אשקלון אך נגד האורחים הוא מיעט לשרוק. גליל עליון כבר התרחקה מאשקלון ותפסה פער של 17 נק' וגרמה לאבי סוכר לבקש פסק זמן. רועי ברקוביץ עם 2 נק' הפיח רוח של חזרה למשחק אך עבירה בלתי ספורטיבית של בילי מקשפרד עזרה למאדן להעמיד את ההפרש על 17 נק'.

הרבע הרביעי נפתח עם שלשה של גוני יזרעאלי, שהעמיק את הבור של אשקלון עוד יותר. אירוע מכונן כאשר רג'ואן קלע שלשה, אך השופט פסל והעניק עבירה טכנית מצד שני. רג'ואן לא התייאש ובהתקפה הבאה השיב ב-3 נק', אך שוב השופט הרחיק את מיקי שרביט הזועם והעניק שריקות בצד שני. גוני יזרעאלי ניגש לזרוק וקלע נק' אחת בלבד. אסיסט ענק של יזרעאלי להאלי-הופ של מאדן דקה וחצי תסיום הוציא את האוויר של שחקני אשקלון וקטע רצף של שבעה ניצחונות.

אליצור 'איתו' אשקלון לא הצליחה לחזור למשחק והפסידה לגליל עליון 73:55, לקול מחיאות הכפיים של האוהדים, שגם הביעו את זעמם כלפי השופט. בכך הסדרה הושוותה לתיקו 1:1 ויגרור משחק נוסף בכפר בלום.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר