אליאור משעלי מאוכזב (צילום: דוברות המועדון)
אליאור משעלי מאוכזב (צילום: דוברות המועדון)

כמו טיול בגן: 4-2 להפועל ר"ג על אשקלון בביתה

רז נחמיאס כבש צמד (20 ו-66), אריאל הדר שכבש אחד משלו בין לבין (63) ודור חוגי (88) עזרו להפועל רמת גן להרחיק את הפועל אשקלון מחלום העלייה בתום העונה. אליאור משעלי (דקה 71) ועוז פרץ (Sקה 81) רק צימקו

פורסם בתאריך: 11.3.19 20:49

     

במסגרת המחזור ה-27 אירחה הפועל אשקלון את הפועל רמת גן מולה סיימה בתיקו 1:1 במפגש הקודם באצטדיון הלאומי בר"ג. שלומי דורה וחניכיו קיוו להמשיך את המומנטום החיובי כדי להידבק לצמרת ולבסס את מעמד הקבוצה בפלייאוף העליון. אשקלון, נמצאת במקום ה-5 כשהיא במרחק של שלוש נקודות מהמקום השני, שמוביל לליגת העל בתום העונה. מנגד הפועל ר"ג מנסה גם להילחם על מקומה בצמרת ולא מתכוונת לעשות חיים קלים לאשקלונים.

כבר בדקה ה-20, רז נחמיאס, שגדל באשקלון הכניע את יאיר הדר בבעיטה מסובבת לפינה השמאלית וקבע 1:0. הפועל אשקלון האמינה שהיא תוכל לבצע קאמבק אך בדקה ה-63 אריאל הדר שם קץ לתקוות של האשקלונים לאחר שכבש מקרוב מול שער חשוף. 3 דקות חלפו ונחמיאס שוב מצא את עצמו במיקום מצוין וכבש את השער השני שלו והשלישי של האורחים, שעלו ליתרון 3:0.

בדקה ה-71 אליאור משעלי הצליח לנגוח בראשו כדור שניתז מהקורה וכבש שער ניחומים להפועל אשקלון. 10 דקות חולפות ועוז פרץ המצוין מצליח לכבוש שער מצמק נוסף למארחים, שיצאו מהמשחק הזה באכזבה אדירה.

חשבתם שנגמר? ממש לאא בדקה ה-88 דור חוגי ניצל את הניסיון הנואש של הפועל אשקלון להשוות והצליח לתפוס אותה עם המכנסיים למטה בהתקפה מתפרצת והבטיח את הניצחון לקבוצתו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר