גלב שלודיאק עם מדליית הזהב על פסגת הפודיום (צילום: אלכס פרסקובסקי)

7 מדליות זהב ל'מיטב אשקלון' באליפות הרצליה הפתוחה

רגע לפני שמשלחת הקבוצה יוצאת ללטביה ובעיצומן של ההכנות לאליפות ישראל, 'מיטב אשקלון' ממשיכה לייצב את מעמדה בארץ עם לא פחות מ-16 מדליות: 7 זהב, 4 כסף ו-5 ארד.

פורסם בתאריך: 10.3.19 12:55

     

בשבת האחרונה נערכה תחרות האביב המסורתית "אליפות הרצליה הפתוחה" בג'ודו, בהשתתפות כ-600 ספורטאים, שנערכה באולם הספורט של תיכון ה'יובל'. מועדון הג'ודו העירוני "מיטב אשקלון" רשם נציגות מכובדת למדי אשר כללה לא פחות מ-25 ספורטאיות וספורטאים אותם הדריך והכין ביום התחרות עוזר המאמן שי אשגרי בהיעדרו של המאמן הראשי אייזיק מיקאילוב שיצא לחופשה קצרה לפני החלק האחרון והמכריע של העונה.

ליה בוגוסלבסקי בחליפה הלבנה עם מדליית הארד (צילום: אלכס פרסקובסקי)

התחרות הנוכחית התקיימה עבור המועדון האשקלוני בסימן הדור הצעיר – דור ההמשך של "מיטב אשקלון" – כאשר חלק מספורטאים הצעירים הנמנים על קבוצת "הגוזלים" הם בעצם אחים ואחיות הקטנים (ובחלק מהמקרים אף גדולים שהצטרפו בעקבות הצלחת בני המשפחה הצעירים) של הספורטאים הותיקים של המועדון. כך בתחרות קבוצת ילדי גן "גנבה את ההצגה" והפכה לכוכבי מחזור הבוקר של יום התחרות ולאהובי הקהל רביעיית מהעיר של שמשון ודלילה: טל רוזין, נועם אשרף, מרק קרסנר ואלן ברודסקי.

בתחרות "האמיתית" בקבוצות ילידי 2007-2011 קטפו ספורטאי "מיטב אשקלון" לא פחות מ-16 מדליות: 7 זהב, 4 כסף ו-5 ארד.

בתואר אלופי הרצליה לשנת 2019 ומדליות זהב זכו לאון דמידובסקי, יניב קוזנצוב, תומר ליטוינוב, הראל ויספפר, יסמין אשורוב, גלב שלודיאק וליאור פרסקובסקי.

דילני קוזנצוב משמאל עם מדליית הכסף (צילום: אלכס פרסקובסקי)

אל המקום השני ומדליות כסף הגיעו ליאב אשגרי, מקס קרסנר, דילני קוזנצוב ומתן צ'רנומורסקי (השניים האחרונים ערכו את הופעת הבכורה שלהם בזירה הארצית).

במקום השלישי ומדליות ארד זכו נתנאל אשורוב, יהונתן ברודסקי, ליה בוגוסלבסקי , טל לאון וג'ורג' אברם.

נבחרת 'מיטב אשקלון' (צילום: אלכס פרסקובסקי)

ג'ודוקאי מיטב אשקלון ממשיכים בהכנות לחלק החשוב והמכריע של העונה הנוכחית כאשר גולת הכותרת היא אליפות ישראל שתיערך במהלך חופשת פסח. בסוף חודש מרץ צפויה משלחת של 8 ספורטאים ממיטב אשקלון להמריא לתחרות בינלאומית בלטביה בהשתתפות יותר מ-800 נציגים מ-17 מדינות. ניסוי כלים נוסף צפוי על הבמה המקומית – ביום חמישי הבא, 21.03 במהלך חופשת פורים – ייערכו קרבות מסקרנים במסגרת "אליפות אשקלון הפתוחה-פורים 2019". ניתן לצפות בתחרות החל מהשעה 17:00 באולם לאומנויות הלחימה במרכז הספורט העירוני באשקלון (רח' כורש 1 – הכתובת המדוייקת למעוניינים לראות מקרוב את כוכבי העתיד של הג'ודו הישראלי).

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר