מקיף עירוני ב'. צילום: גל חזיזה
מקיף עירוני ב'. צילום: גל חזיזה

חמישה מנהלים בשבע שנים: מנהל חדש במקיף ב'

רפאל מימון, שניהל את בית הספר של רשת אמי"ת ברחובות יגיע לנהל את בית הספר מקיף אמי"ת ב'. מימון הוא המנהל החמישי בתפקיד זה בשבע השנים האחרונות

פורסם בתאריך: 27.2.19 10:20

     

ועדת מכרזים מיוחדת בחרה אתמול פה אחד ברפאל מימון לתפקיד מנהל תיכון מקיף אמי"ת ב' בעיר. מימון, המנהל כיום את  אמי"ת "המר" ברחובות ואף זכה בפרס החינוך הארצי לשנת תשע"ח על עבודתו בתיכון. בוועדה שבחרה את מימון לתפקיד שותפים לעיריית אשקלון, משרד החינוך, רשת אמי"ת, הסתדרות וארגון המורים.

רפאל מימון, מנהל מקיף אמי"ת ב'

תחלופת המנהלים בבית הספר היא כמעט חסרת תקדים: מימון הוא המנהל החמישי בתפקיד בשבע השנים האחרונות. הוא מחליף בתפקידו את יניב עקיבא שהודיע כי החליט לסיים את תפקידו, לאחר כהונה בת שנה וחצי בלבד. עקיבא החליף את המנהל יהודה כהן שגם כן הודיע על סיום תפקידו לאחר שלוש שנים בתפקיד. כהן נבחר לתפקיד מנהל בית הספר בחודש ספטמבר 2014 כאשר בית הספר עבר לניהול של רשת אמי"ת.

יניב עקיבא, מנהל מקיף ב' אשקלון

לאחר שנה וחצי. יניב עקיבא

יצחק בר-אושר, מנהל לשעבר של מקיף ב'

שנתיים בלבד. יצחק בר-אושר. צילום: עיריית לוד

כהן החליף בתפקידו אז את המנהל דאז, יצחק בר אושר שכיהן בסך הכל שנתיים בתפקיד ונכנס אליו רק בספטמבר 2012. לפניו ניהלה את בית הספר, המנהלת הוותיקה, שרה למס זינגר.

יהודה כהן, המנהל היוצא של מקיף ב

רק שלוש שנים. יהודה כהן. צילום: גלית מזוז

המנהלת המיתולוגית. שרה למס

בעירייה אומרים כי בשבע השנים שבהן מנהל מימון את התיכון ברחובות הוא חולל מהפך ואחוז הזכאים לבגרות עלה מ-45 אחוז ל-91 אחוזים. כמו כן, מימון הקים בתיכון מכינה קדם צבאית טכנולוגית ומכללה להנדסאים בתחומי האלקטרוניקה, המחשבים והחשמל ומספר התלמידים בתיכון עלה בכמעט 100 אחוזים, מ-350 ל-600. בשנות ניהולו נפתח מסלול חדשני ללמידה עם מיומנויות המאה ה21 וכן כיתת סנהדרין – כיתה ישיבתית ובית הספר זכה בפרס רשת אמי"ת על פיתוח מסלול כיתות קטנות (בתחום החינוך המיוחד).

בעבר, עמד מימון בראש ישיבת בני עקיבא אור עציון וניהל בהצלחה רבה את תיכון ארץ הצבי ירושלים, הוא בעל השכלה רבנית ותואר שני בתלמוד וביעוץ ארגוני וכן עמית במכון 'ון ליר' ובמרכז 'הרצוג' ומתנדב כרב מחתן בארגון 'צהר'.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"ניסיונו והצלחותיו של המנהל הנבחר מלמדים על היותו איש חזון ומעשה", מסר ראש העירייה, תומר גלאם. "אנחנו מאמינים כי הוא ירתום את חדר המורים להצלחה ויקדם את בית הספר למצוינות ולעשייה חדשנית ורלוונטית למאה ה-21".

יובל זוזט, מנהל מינהל חינוך בירך על המינוי ואמר: "אני מאחל הצלחה למנהל הנבחר. אין ספק כי ניסיונו העשיר המלווה בהישגים משמעותיים, יחד עם צוות המורים המסור, יתרמו להצלחת בית הספר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר