ראש העירייה מסייר בבית הספר לאמנויות. צילום: דוברות העירייה
ראש העירייה מסייר בבית הספר לאמנויות. צילום: דוברות העירייה

החולדות באמנויות: ועד ההורים וראש העירייה הגיעו לסיכומים

בפגישה סוכם כי העירייה תחל בטיפול אינטנסיבי, באמצעות חברת הדברה, במתקפת המכרסמים שתקפה את בית הספר וכך איום השבתת הלימודים ירד מהפרק

פורסם בתאריך: 20.2.19 18:14

     

לאחר שפרסמנו אודות המצב התברואתי הקשה בבית הספר לאמנויות ואיומי ההשבתה מצד ההורים, נפגשו אנשי ועד ההורים עם ראש העירייה וסיכמו על פתרונות ועל הסרת איום ההשבתה מהשולחן.

לאחר הפגישה שהתקיימה אמש אמר גלאם כי עוד קודם למפגש ועוד קודם לסיור שלו במקום, צוותים מטעם העירייה שהתחילו בפעולות הדברה, סגירת מרווחים, גיזום לעצי הדקל וניקיון מקיף של בית הספר.

החולדות בבית הספר – כך זה נראה:

לדברי גלאם החל טיפול מקיף בבעיית המכרסמים באמצעות חברת הדברה מומחית בתחום שתבצע פעולות אינטנסיביות ומעמיקות על מנת להביא לפתרון הבעיה. הפעולות הללו יחזרו על עצמן מידי שבועיים על מנת למגר את התופעה כליל. כמו כן, וידאתי כי אין סכנה להימצאות הילדים בזמן ביצוע ההדברה. בנוסף, הנחיתי להביא לבית הספר שני אבות בית שיבצעו תחזוקה שוטפת במקום. אין כל היגיון שבבית ספר גדול כזה, המורכב מיסודי ועל יסודי, לא יהיו מספיק בעלי מקצוע שיידעו לתת מענה רציני ומיידי לכל בעיה שתעלה".

במקביל שוחח ראש העירייה עם מנהלות בית הספר וביקש מהן את שיתוף הפעולה שלהן, "באמצעות שמירה יומיומית של סביבה נקייה, נעימה ומטופחת", מסר גלאם. "אין לי ספק ששילוב הכוחות יביא לתוצאות טובות ולצמצום משמעותי של המטרד. זה המקום לפנות להורי התלמידים, בטיחות ילדיכם היא הדבר היחיד שעומד לנגד עיניי. יחד עם זאת, נדרשת סבלנות מצדכם והעברת המסר לילדים. באופן אישי, אמשיך לעמוד מקרוב אחר הנושא ולא ארפה ממנו עד שאוודא שביצענו את כל הנדרש כדי למנוע את התופעה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מוועד ההורים נמסר לאחר הפגישה כי הם "מרגישים בטוחים שכל הפעולות כרגע נעשות למטרת פתרון הבעיה וביה"ס נמצא תחת עין משגיחה ולא נרפה ונמשיך ללוות את התהליך עד תוצאה סופית של העניין. בשלב זה הלימודים ממשיכים כסדרם".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר