רונן שירז
רונן שירז

האמא של המתווכים: איגוד חדש למתווכי אשקלון

למתווכי אשקלון נמאס מהשוק הפרוץ והם הקימו איגוד שיסדיר וינהל את הפעילות באשקלון. הכנס הראשון התקיים השבוע

פורסם בתאריך: 8.2.19 10:01

     

שוק המתווכים האשקלוני נמצא בתוהו ובוהו כבר שנים. רבים המציגים את עצמם כמתווכים אינם מחזיקים אפילו ברישיון לעסוק בתיווך ופוגעים בענף שרובו אנשי מקצוע הגונים.

המתווך הוותיק רונן שירז, המחזיק בניסיון של 25 שנים בתחום, החליט להרים את הכפפה וליצור ארגון שיאגד את כלל המתווכים באשקלון ושמו "אמא – איגוד מתוכי אשקלון". יש באשקלון כ-300 המחזיקים בתעודת מתווך כאשר רק כשליש מהם, הם מתווכים פעילים. האיגוד כולל נכון לעכשיו כ-40 מהם.

המתווכים בכנס הראשון של האיגוד

המתווכים בכנס הראשון של האיגוד

"נושא המתווכים עולה לכותרות לא פעם כאשר אנו נתקלים בעסקאות נדל"ן אשר גורמות נזק בל ישוער שנעשות על ידי אנשים המזדהים כמתווכים כאשר אין בידם רישיון לעסוק בכך", מסביר שירז, יו"ר האיגוד. "בקרוב כל המתווכים החברים באיגוד יישאו רישיון חבר אשר יציגו אותו לקהל לקוחותיהם וכך הם יבינו כי מאחורי המתווך יש גוף מקצועי ואמין אשר עושה סדר בענף תיווך מקרקעין באשקלון".

האיגוד התכנס השבוע לראשונה ב"גוונים בקפה" והשתתפו בו 40 מתווכים ולדברי שירז, עוד רבים יצטרפו בהמשך. "מלבד תעודת חבר האיגוד יעניק השתלמויות מקצועיות ויעניק כלים מקצועיים לחברים באיגוד לטובת שירות נכון ואמין לקהל הלקוחות שמחפשים נכסים ולבעלי הנכסים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר