רועי ברקוביץ'. באדיבות מגד גוזני, וואלה! ספורט
רועי ברקוביץ'. באדיבות מגד גוזני, וואלה! ספורט

"כולנו מאוכזבים": מנכ"ל אליצור איתו מדבר על ההפסד הצורב

לא ברור מה גרם לשחקני אליצור איתו לעשות טעויות קריטיות כל כך דווקא ברגעי המכריעים של המשחק מול נתניה. הפעם זה עלה במחיר של שתי נקודות והפסד מביך. “תחושת ההחמצה היא מאוד גדולה”, אומר מנכ”ל הקבוצה ל”כאן דרום”

פורסם בתאריך: 1.2.19 13:55

     

דקה וחצי לסיום, אליצור איתו אשקלון עוד הובילה בארבע נקודות הפרש על פני אליצור נתניה, והיא הייתה בטוחה שהיא בדרך לניצחון נוסף, השלישי במספר. אלא שלא בדיוק ברור מה עבר בשניות האחרונות על חניכיו של אבי סוכר, שעשו את כל הטעויות האפשרויות בדרך להעניק לנתנייתים את ניצחון החוץ הראשון שלהם העונה. דווקא אחרי משחק כמעט מושלם, הגנה חזקה ומשחק התקפה טוב, אליצור מצליחה לבעוט בדלי ולהפסיד את המשחק על חודן של שתי נקודות יקרות במיוחד (84:86).

עוד בטרם יצא המשחק לדרך באליצור הגדירו את המשחק כמשחק חובה שבו חייבים לקחת את מלוא הנקודות כדי להתקדם בטבלה ולהתברג בפלייאוף העליון. מול יבנה בשבוע שעבר המשימה צלחה, והאשקלונים הצליחו לעשות צעד נוסף לעבר המקום השביעי שמוביל לפלייאוף העליון. הפעם כאמור אשקלון הייתה שאננה מאוד בישורת האחרונה והצליחה לתת למשחק לחמוק לה מהידיים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עקב ההפסד לנתניה בבית, המשחק בשבוע הבא מול רמת גן הופך לגמר גביע עבור אבי סוכר ושחקניו. יהיה זה גם משחק הבית השלישי ברציפות של הקבוצה, כאשר המאזן כאמור הוא ניצחון והפסד. הפסד נוסף יכול לדרדר את הקבוצה למאבקי תחתית, שמהם אליצור כמובן רוצה להימנע ולא להיכנס למחוזות שמהם לא תוכל לצאת. “תחושת ההחמצה היא מאוד גדולה”, אמר ל"כאן דרום" מנכ”ל הקבוצה רועי ברקוביץ’. “במיוחד לאור העובדה שהובלנו כמעט לאורך כל שלבי המשחק ועוד ארבע הפרש עם כדור שלנו כדקה וחצי לסיום. קיבלנו החלטות רעות בהתקפה, ונתניה ידעו להעניש אותנו על זה ברגעי ההכרעה. כולנו מאוכזבים מההפסד, כיוון שאילו היינו מנצחים, זה היה מציב אותו עם ניצחון כפול על נתניה שנלחמים איתנו על מקום בפלייאוף. לפחות הפסדנו בהפרש קטן לעומת ההפרש שניצחנו אותם בסיבוב הראשון, כך שבמקרה של שוויון נקודות אנחנו מעליהם”.

“אחרי כמה לילה ללא שינה, היום המחשבה כבר לקראת עוד משחק סופר חשוב מול רמת גן/גבעתיים שגם נאבקת איתנו על מיקום בשמינייה הראשונה”, הוסיף ברקוביץ’.

בקבוצה המשיכו להדגיש כי המטרה היא לתפוס מקום בפלייאוף ורק לאחר מכן לסמן את המטרה הבאה. אם הקבוצה תגיע למשחקי הפלייאוף בפורמה טובה ותהיה קרובה לצמרת הגבוהה, ניתן יהיה להתמודד גם עם העלייה לליגת העל. “יש כאן קבוצה מוכשרת ועם קצת מזל אפשר לעשות עונה בלתי נשכחת”, אמר השבוע אוהד הקבוצה. במועדון לא רוצים כלל לחשוב על מצב אחר, בטח שלא על הסתבכות במאבקי התחתית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר