הכירו את עורך דין יצחק דדון. תמונה ממאגר Shutterstock

הכירו את עורך דין יצחק דדון

פורסם בתאריך: 15.1.19 13:33

     

עו"ד יצחק דדון ממשרד ורון יורם עורכי דין באשקלון מציין כי רבים לא תמיד יודעים מהן הזכויות המגיעות להם "ישנה חשיבות רבה לפנייה למשרד עורכי דין בעל ותק וניסיון בתחום תביעות נזיקין ורשלנות רפואית. במשרדנו מסייעים ללקוחות מרגע הפנייה בכל הקשור בטיפול בתביעת. אנחנו מלווים אותם בכל התהליך מול כל הגורמים הרלוונטיים דוגמת חברות ביטוח והמוסד לביטוח לאומי וכמובן במהלך התביעה עד לסיומה".

עו"ד דדון מספר על תושבת העיר אשקלון נאלצה להרים קשיש כבד ונפגעה בגבה. היא הגישה תביעה באמצעות ורון יורם ושות' משרד עורכי דין ובסיומה קיבלה פיצוי של 800,00 שקלים. "המקרה אירע לפני כ-6 שנים כשתובעת הגיעה לביתו של הקשיש ששקל כ-100 ק"ג. התובעת, אישה צנומה התריעה בפני האחראים עליה כי מדובר באיש כבד וכי אינה יכולה להחליף את בגדיו או לעזור לקשיש לעבור ממצב ישיבה לעמידה. מכיוון שהמטופל מוגבל הוא נתמך בתובעת וכשניסתה לעזור לו לקום הרגישה לפתע כאב חד בגבה ולא יכלה להמשיך לתפקד". התובעת הפסיקה את עבודתה והתקשרה לבן זוגה שפינה אותה לקבלת טיפול רפואי. היא נשלחה ל- CT ואובחנה כסובלת מפריצת דיסק קשה. לבסוף עברה המטפלת ניתוח קיבוע בגבה בבית החולים בלינסון.

לאחר שמצבה התייצב פנתה האישה לעו"ד יצחק דדון יצחק ממשרד עורכי הדין ורון יורם ושות' על מנת שייצג אותה מול מוסד הביטוח הלאומי ומול חברת כוח האדם בה היא עבדה. תחילה הוגשה תביעה למוסד הביטוח הלאומי, שם נבדקה במספר וועדות רפואיות שקבעו את נכותה הרפואית ותפקודית בשיעור של 49% לצמיתות. לאחר מכן הוגשה תביעה כנגד חברת כוח האדם ובתביעה נטען כי הנתבעת התרשלה בכך שעל אף הודעות חוזרות ונשנות מצד המטפלת על הקושי בהרמת הקשיש לא נעשה דבר על ידה. כמו כן לא ניתנה למטפלת הדרכה ביחס להרמה ראויה ותקינה, הנהיגה שיטת עבודה לקויה. הנתבעת בכתב הגנתה ניסתה להתנער מהאשמות כנגדה וטענה כי המטפלת פעלה בניגוד לנהלים וכי היה אסור עליה להרים את המטופל. לאחר שהתיק נקבע להוכחות ולבסוף הסכימה הנתבעת לפיצוי המטפלת. "בעזרת הפיצוי שתקבל מרשתי היא תוכל לדאוג לעצמה לטיפולים עתידיים, עזרה וכמובן פיצוי בגין הפסדי שכר שנגרמו לה" סיכם עו"ד דדון.

ורון יורם ושות' משרד עורכי דין שמים דגש על טיפול אישי, ייעוץ מקצועי וליווי הלקוחות לאורך כל התביעה. הניסיון, המקצועיות והידע הרב של עורכי הדין במשרד יבטיח שתקבלו את הטיפול המתאים ביותר בתביעות הקטנות והקשות כאחד.

 

ורון יורם ושות' עו"ד

שדרת בן גוריון 9, אשקלון

טלפון:  08-6750642

 

עו"ד יצחק דדון. צילום: מקי לחיאני

עו"ד יצחק דדון. צילום: מקי לחיאני


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר