סטנלי ברנדי צילום: ניר קידר

בגיל 49 סטנלי ברנדי רוצה לעלות ליגה עם אליצור 'איתו' אשקלון

השבוע האחרון שעבר על קבוצת הכדורסל אליצור 'איתו' אשקלון הוכיח את הלגיטימיות של הקבוצה הזאת גם למי שעוד מפקפק בכך, גם אם מדובר בהחתמה של שחקן כדורסל בן 49

פורסם בתאריך: 14.7.17 16:54

     

השבוע האחרון לא היה שבוע רגיל באליצור איתו אשקלון. הקבוצה הראתה לא מעט סימני חיים, ונדמה כי היא נמצאת במסלול הנכון בבניית הסגל שלה לעונה הקרובה.

סטנלי ברנדי צילום: ניר קידר

מבין שלל ההחתמות וצירופי השחקנים שהתבצעו נראה כי זו שתפסה את הפוקוס והרימה לא מעט גבות הייתה החתמתו של השחקן בן ה-49 סטנלי ברנדי. אמנם מדובר בשחקן עם רזומה ועבר מפואר, אך נכון להיום כבר קשה למצוא בנוף הכדורסל שחקנים פעילים בגיל מתקדם. "צריך לראות אותו על המגרש כדי להבין כמה כוח הוא בליגה הזאת", הסבירו באליצור. "ההוכחה הכי טובה היא העובדה שבשנה שעברה הוא היה שחקן חמישייה בקבוצה שעלתה ליגה. שנה לפני כן הוא היה מרחק סל מעליית ליגה. הוא מנהיג ומורה דרך לכל שחקן, שזה גם לא פחות חשוב. הוא ללא ספק יהיה נכס לקבוצה שלנו בליגה הארצית".

גורם נוסף בקבוצה סיפר מנקודת המבט שלו על השחקן: "מדובר באחד מבין שלושת השחקנים הטובים בליגה, גם בגיל שלו, עם הגודל שלו, הגוף ואיך שהוא שומר על עצמו, נראה ומשחק. שחקן של 25 דקות במשחק. כאחד שראה אותו שנה שעברה למעלה משש פעמים, אפשר להגיד שהבאנו את הסנטר הכי טוב והכי מבוקש בליגה. מכבי נתניה הציעה לו הרבה יותר מאיתנו, אבל אחד השיקולים שלו היה שיש לו ילד שגר באשקלון, אז הוא החליט לבוא לפה. אני מזמין את כל אלו שמרימים גבה לנוכח הגיל של סטנלי להגיע למשחקים ולראות עד כמה הם טעו ואיך בגיל 49 הוא נראה כמו שחקן בגיל 30".

למי שלא מכיר, הסנטר נחשב לבכיר הגבוהים בליגה הארצית ומאחוריו קריירה מפוארת, הכוללת השתתפות בליגת ה-NBA. בעשור האחרון שיחק ברנדי בליגה הלאומית יחד עם מכבי יבנה והיה מהמצטיינים בשורותיה. ברנדי אף שיחק בעבר באשקלון כשזו הייתה בליגת העל, ולמעשה סוגר כעת מעגל. לפני שלוש שנים קיבל השחקן אזרחות ישראלית, ולכן לא תופס משבצת של זר.

החתמות נוספות: שטרקמן ופיסצקי

בנוסף לברנדי, שייחשב לכוכב הקבוצה, באיתו סיכמו עם שחקנים נוספים שיהיו לשלד של הקבוצה. מדובר ביונתן שטרקמן, קלעי בן 26, ששיחק בעונה שעברה ברמת השרון מהליגה הלאומית ולמעשה חוזר לקדנציה שנייה בליגה הארצית לאחר שעלה ליגה עם הפועל באר שבע לפני שלוש עונות. לפני כשנתיים הוא טעם גם מהזירה האירופית לאחר ששיחק בליגה השוויצרית.

"אני מאוד נרגש ושמח להצטרף לקבוצה השנה", אמר שטרקמן לאחר החתימה. "כבר מהרגע הראשון שפנו אליי החיבור הרגיש טבעי והפרטים נסגרו מהר מאוד, במיוחד ברגע שנודע לי שיש רק מטרה אחת, והיא לעלות ליגה. אני מצפה ממש למשחק הראשון ולמפגש עם האוהדים, ששמעתי שהם מדהימים. קדימה אליצור איתו אשקלון".

יונתן שטרקמן. צילום: רן פרץ

רק יומיים חלפו, ובאליצור רשמו רכש שני בדמותו של תומר פיסצקי. בעונה שעברה הצטיין השחקן במדי מעלה אדומים ולפני שנתיים שיחק בליגה הלאומית בהפועל רמת גן, כאשר עוד קודם לכן רשם עליית ליגה עם מכבי קריית גת מהליגה הלאומית לליגת העל.

ראשי המועדון המשיכו בתנופה והגיעו לסיכום גם עם אסף אוחנה ודוד בן ישי על המשך דרכם במועדון ועם אבי פוגל על הצטרפותו לקבוצה. אוחנה ובן ישי ירשמו את עונתם השנייה במועדון, ואילו פוגל הוא פנים חדשות, רכז בן 32, אשר יגיע לאחר שהעפיל בעונה שעברה יחד עם מכבי יבנה לליגה הלאומית והיה אחד מהשחקנים המצטיינים שלה עם יותר מ-15 נקודות בממוצע למשחק. בעברו שיחק פוגל גם עונה אחת ביורוקאפ, ששם העמיד ממוצעים של 17 נקודות למשחק.

גם אחיעד בוקרה, הקפטן והלב הפועם של הקבוצה, ימשיך לעונה נוספת. במועדון מקווים לבנות קבוצה חזקה שתתמודד על העלייה לליגה הלאומית, כאשר עושה רושם כי גל ההחתמות צפוי להימשך גם בימים הקרובים, כל זאת בניסיון ליצור תלכיד שחקנים בשלב מוקדם שיתחבר עד לפתיחת העונה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר