הכניסה לבית הספר אסף מימון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

פרס החמ"ד הארצי לבית הספר 'אסף מימון'

נבחר בשל היותו מצטיין בפדגוגיה איכותית וחדשנית ובמעורבות חברתית של תלמידיו. "בענווה ובצניעות, מנהיגי בית החינוך משתדלים בכל מאודם, במסירות נפש, רצינות, דיוק והמון חום ואהבה להוביל ולהצעיד את התלמידים" מסר מנהל בית הספר

פורסם בתאריך: 25.12.18 09:26

     

גאווה לאשקלון: בית הספר הוותיק 'אסף מימון' זכה בפרס החמ"ד הארצי לשנת תשע"ט. בית הספר, הממוקם בליבה של שכונת רמת אשכול, גבר על בתי ספר רבים במחוז דרום של משרד החינוך בזכות הצטיינותו ובזכות זה שהוא מוביל פדגוגיה תורנית, איכותית, חדשנית המותאמת למאה ה-21.

מעבר להישגים הלימודיים לפני כשנתיים זכה בית הספר לתקצוב משמעותי ועבר שיפוץ יסודי, זכה לכניסה חדשה ומגרש חניה מרווח ששינה את פניו.

מנהל אסף מימון, מאיר אברגל עם ראש העיר תומר גלאם. צילום: סיוון מטודי

לצורך קביעת בתי הספר הזוכים בחנה הוועדה מספר תחומים: טיפוח זהות ציונית דתית, עשייה חינוכית תורנית, טיפוח אקלים חינוכי מיטבי, תהליכי הוראה – למידה חדשנית והערכה מוקדמת, מעורבות חברתית.

הכניסה החדשה לבית הספר אסף מימון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

חברי הוועדה בחנו גם את רמת סגל המורים, מקצועיותם, תפקודם, ומסירותם, תוך שהם מתרשמים מאופן ההכלה והקשר האישי, החם והאוהב של צוות מנהיגי בית החינוך לתלמידי בית החינוך.

ראש העיר ובכיריי העירייה בביקור באסף מימון. צילום: סיוון מטודי

"בית הספר נבחר בזכות היותו בית חינוך מוביל, איכותי, חדשני וערכי המחנך למצוינות הישגית לצד מעורבות חברתית" מסר ראש העירייה תומר גלאם כשקיבל את ההודעה על זכיית בית הספר והוסיף "זה בדיוק מה שאנחנו מטמיעים במערכת החינוך העירונית שלנו ואני רוצה להודות למנהל בית הספר, לצוות המקצועי ולתלמידים היקרים, על היישום של זה, הלכה למעשה. יישר כוח".

תלמידות בכיתה הבנות בבית הספר אסף מימון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

גם סגן ראש מינהל חינוך, יובל זוזט התגאה בבית הספר שנמצא תחת חסותו של מינהל החינוך בהובלתו. "יגעת ומצאת תאמין! יישר כח ענק למנהל בית הספר, מאיר אברג'ל, לצוות בית הספר, להורים ולתלמידים היקרים" מסר זוזט והוסיף "הבאתם כבוד וגאווה לבית הספר בפרט ולעיר אשקלון בכלל. עלו והצליחו".

תלמידים בבית הספר אסף מימון. אילוסטרציה


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מנהל בית הספר, מאיר אברג'ל כבר מוביל את בית הספר מחיל אל חיל למעלה מעשור. "בענווה ובצניעות, מנהיגי בית החינוך משתדלים בכל מאודם, במסירות נפש, רצינות, דיוק והמון חום ואהבה להוביל ולהצעיד את תלמידי בית החינוך, מנהיגות וגדולי הדור הבא ליראת שמיים ואהבת ד', בערבות לעם ישראל ושאיפה למצוינות בכל" מסר אברג'ל.

תלמידי אסף מימון עם ראש העיר והמנהל אברג'ל. צילום: סיוון מטודי

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר