פרחים בשמורת פורה. צילום: שירה בלוך

שוחרי טבע? הצטרפו לתכנית הכשרת מתנדבים למען השמורות במרחב שקמה

תכנית ההתנדבות "משפחות בשביל שקמה" יוצאת לדרך זאת השנה השנייה ומזמינה משפחות ממרחב שקמה להירשם להכשרה שתתחיל ב-19 בדצמבר 2018. ההרשמה לתכנית נמצאת בעיצומה בימים אלו

פורסם בתאריך: 10.12.18 15:41

     

לקראת שבוע המתנדבים של רשות הטבע והגנים, הצפוי להתקיים בין התאריכים 22-29 בדצמבר 2018, יוצאת לדרך זו השנה השנייה תכנית ההתנדבות "משפחות בשביל שקמה".

משפחות מאזור שקמה (שדרות, חוף אשקלון, שער הנגב, מרחבים צפון, בני שמעון ולכיש מערב) מוזמנות להירשם להכשרת המתנדבים המתחילה ב-19 בדצמבר 2018.

שמורת זיקים. צילום: שירה בלוך

תכנית ההתנדבות "משפחות בשביל שקמה", המתחילה בינואר 2019, תכלול הסברה, הכוונת מטיילים בשמורות הטבע במרחב והשתתפות בפעילויות שונות למען שמירת טבע באזור. בשנה האחרונה השתתפו במסגרת התוכנית מעל עשר משפחות שניהלו לאורך השנה תחנות מידע והסברה, הכווינו מטיילים בתקופת הפריחה והתנדבו במבצעים לשמירת הטבע.

ההכשרה לתכנית מתחילה ב-19 בדצמבר 2018, והיא תימשך לאורך שלושה מפגשים. ההכשרה אינה כרוכה בתשלום אך מותנית בהרשמה מוקדמת. משפחות שישתתפו בתכנית יזכו להדרכה במגוון נושאים של שמירת טבע וסיור מודרך באחת משמורות הטבע שבמרחב שקמה.

ברשות הטבע והגנים מציינים כי התכנית לא רק שומרת על הטבע אלא גם מספקת הזדמנות לזמן איכות וגיבוש משפחתי סביב ערכי שמירת טבע ואהבת הארץ. רשות הטבע והגנים מייחסת לפעילות מסוג זה חשיבות גבוהה, שכן ילדים ובני משפחותיהם הם סוכני ההסברה הטובים ביותר למען הטבע בישראל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




שבוע המתנדבים של רשות הטבע והגנים, המתקיים בין התאריכים 22-29 בדצמבר 2018, נועד להעלות למודעות את נושא ההתנדבות למען שמירת הטבע והמורשת בישראל ברשות הטבע והגנים ובכלל וכן להוקיר את העשייה המבורכת של המתנדבים, הפועלים לאורך כל השנה בכל הארץ בנושאי שמירת טבע ומורשת במהלך שבוע זה תקיים רשות הטבע והגנים יחד עם המתנדבים מספר רב של פעילויות התנדבות והכשרות בגנים הלאומים ושמורות הטבע. פרטים על הפעילויות ניתן למצוא באתר רשות הטבע והגנים.


לפרטים והרשמה לתכנית משפחות מתנדבות בשביל שקמה ניתן לפנות למנהלת התכנית ברשות הטבע והגנים, רחל עברון, בטלפון: 052-3921334 או בכתובת האימייל: [email protected]

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר