תולים בו תקוות. שלומי דורה. צילום: דוברות הפועל אשקלון
תולים בו תקוות. שלומי דורה. צילום: דוברות הפועל אשקלון

הפועל אשקלון: איך שבילי האצטדיון מזכירים את הדרך לליגת העל?

אף שהפועל אשקלון טיפסה למקום השני בליגה, הקהל יודע שהדרך לליגת העל מזכירה את שבילי העפר בכניסה לאצטדיון סלה, הם טובעניים ומלוכלכים, אך עם הנהג הנכון לא ייווצר פנצ’ר

פורסם בתאריך: 9.11.18 15:08

     

הניצחון הדחוק אך החשוב על בני לוד הוכיח לאוהדים האשקלונים שלא צריך המון רעש וכסף בשביל להתמודד על העלייה. הפועל אשקלון מודל 2019/18 היא קבוצה נטולת שערוריות אך לא נטולת עניין.

היא אמנם לא מרשימה דייה עדיין, אך בקבוצה בטוחים שבקצב הזה גם היכולת על כר הדשא תיראה אחרת לחלוטין ברגעי האמת. רק ביום הרביעי האחרון הקבוצה הפסידה להפועל רמת גן במסגרת גביע המדינה בחוץ, וביום שישי הקרוב תצא הפועל אשקלון שוב לאצטדיון רמת גן בתקווה לסיום אחר.

שלומי דורה הבין שבמסגרת התקציב של הפועל אשקלון אי אפשר לכוון לכל הכיוונים. המאמן המנוסה החליט ללכת בגישה המוריניואית (על שם המאמן הדגול של מנצ’סטר יונייטד ז’וזה מוריניו) “Pick your battles”. דורה ויתר מראש על גביע הטוטו והחליט לא ללכת בכל הכוח על העפלה לשלב ח’ של גביע המדינה. הפועל אשקלון נמצאת כרגע במקום השני, שאף אחד לא חשב שהיא תהיה בו בשלב הזה, אך מנגד היא לא הראתה יכולת גדולה שמצדיקה מקום זה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עם זאת, קשה להסתיר את החיוכים באשקלון שיודעים שהדרך לליגת העל מזכירה את שבילי העפר בכניסה לאצטדיון סלה, הם טובעניים ומלוכלכים, אך עם הנהג הנכון לא ייווצר פנצ’ר. בקבוצה שופעים מחמאות לדורה, שמצליח לכוון את הספינה אל היעד גם ללא הכוכב שלה גל צרויה, שנפצע. בקבוצה גם לא התרגשו מהפנדל המוחמץ של שי חדד, שבמקרים אחרים בקבוצה היו צריכים להצטער על כך. עם זאת, דורה הזהיר את השחקנים מפני שאננות.

חדד ואלמלם. צילום: הפועל אשקלון

“אתם צריכים לזכור שניצחנו שתי קבוצות שנמצאות מתחת לקו האדום, ומול הפועל רמת גן בחוץ זה סיפור אחר. לא היה לנו קל מולם בגביע המדינה ואנחנו נצטרך לתת הכול בשביל להוציא משם 3 נקודות”, אמר לשחקנים.

אם עד כה היכולת הטובה באימונים והרזומה של שחר הירש לא הספיק בשביל לאשש את טיבו של החלוץ המוכשר בנקודת זמן זו, המשחק מול בני לוד אכן הצליח לעמוד על קנקנו. החלוץ נראה מצוין בדקות ששיחק, וככל שיחזור לכושר אמור לקחת חלק במאבק על העלייה לליגת העל.

יממש את הפוטנציאל דווקא באשקלון? שחר הירש (צילום: ניר קידר)

 שחר הירש (צילום: ניר קידר)

דורה משוכנע שהשילוב בינו לבין צרויה יוביל את אשקלון בחזרה לליגה הבכירה. כל הסימנים האלו התחברו לעברו של החלוץ הראשון עד כה אליאור משעלי, שהבין שמקומו בהרכב נמצא בסכנה, וכל עוד הירש אינו כשיר לשחק 90 דקות הוא חייב להוכיח מדוע הוא צריך לקבל קרדיט מדורה. אף שלא מן הנמנע שדורה יפתח עם שני חלוצים, מדובר בשני שחקנים דומים בסגנונם, והשילוב ביניהם לא נראה אידיאלי על פניו.

גל צרויה. צילום: דוברות הפועל אשקלון

גל צרויה. צילום: דוברות הפועל אשקלון

משעלי, שרשם החטאה מסמרת שיער מול הפועל רמת גן בגביע, הצליח להבקיע לאחר שבעיטה של סיטוריס ניניס נבלמה על ידי השוער. בקבוצה מאמינים כי התחרות החיובית תעזור לקבוצה במטרותיה, אך יודעים שהפסד ברמת גן יחזיר אותם בחזרה אל עננת אי הוודאות על עתיד העונה הזו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר