הקהל המנצח במשחק הראשון של סדרת חצי הגמר

איגוד הכדורסל: אליצור 'איתו' לא תשחק בליגה הלאומית

הקבוצה שעלתה לליגה הלאומית לא הצליחה להעמיד תקציב ובטוחות בטרם פתיחת העונה ותיאלץ לחזור בחזרה לליגה הארצית. הקבוצה תוכל לערער אך המסמכים חושפים כי תתקשה לעמוד בחוסרים הכספיים הקיימים. א.ס רמת השרון והפועל מגדל העמק נערכות במקומה

פורסם בתאריך: 3.10.18 17:20

     

לאחר שסיימה לבנות את סגל הקבוצה לעונה הקרובה ולאחר שהסערה עם הקהל שכחה מעט, אליצור 'איתו' אשקלון סופגת מכה מכיוון לא צפוי. איגוד הכדורסל החליט כי הקבוצה עלתה לליגה הלאומית לא תזכה לשתות מן הבאר לאחר שלא עמדה בהתחייבויות התקציביות שלה לעונה הקרובה. במכתב שנמסר לקבוצה היום נכתב: "לאחר שבחנו את הנתונים הראשוניים של התקציב שהועבר לעונת 2018.19 והמסמכים שהתקבלו לצורך אימות נתוני התקציב הננו להודיעכם בזאת כי תקציב הקבוצה לעונת המשחקים 2018/19 אינו מאושר ע"י הרשות לביקורת תקציבים".

הקבוצה לא העמידה לרשות הבקרה התקציבית אסמכתאות לאימות הכנסות על סך 220,000 אלף ש"ח מאימוץ ופרסום וכמו כן לא התקבלה תמיכה 250,000 ש"ח ממרכז אליצור. כמו כן מהקבוצה העמידו רק 53% מהבטוחות ללא ערבויות אישיות וללא תקצוב של הוצאות הנהלה. כמו כן באיגוד אישרו כי לקבוצה אין מקורות מימון זמינים עד לתום שנת 2018 אז תתכנס מועצת העיר ותעמיד תקציב חדש לקבוצה.

כעת באיגוד מחכים לערעור שהקבוצה תגיש, כאשר במידה ויידחה ההחלטה תהפוך לבלתי הפיכה.

תגובת המועדון:

"הבקרה והאיגוד הביעו חששם מקבוצות הדרום בעקבות מקרה קרית גת ואליצור אשקלון שנכחדו
והדבר ידוע לנו מזמן ואף הוטח בפנינו לא אחת באופן מפתיע ההחלטה הופצה בתקשורת בלבד וטרם נתקבלה בידינו
כאשר נקבל את ההחלטה לידינו באופן רשמי, נעביר התייחסותנו בהתאם למוסדות הרלוונטיים. אליצור איתו אשקלון בנתה סגל על פי תקציב מאושר בלבד. הן על ידי עיריית אשקלון והן חסויות שגייסנו בעמל רב ואין סיבה שהקבוצה לא תאושר בהמשך אלא אם ההחלטה נובעת משיקולים זרים. תודה על הדאגה".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר