הנוער של אשקלון מספר 1 במעורבות חברתית. צילום: סיוון מטודי

שוב: אשקלון במקום הראשון בזכאות לתעודת בגרות חברתית

עלייה במידת המעורבות החברתית של בוגרי בתי הספר בעיר; מפקח מנהל חברה ונוער במשרד החינוך: "אתם, באשקלון, מראים שזו הדרך הנכונה"

פורסם בתאריך: 30.7.18 15:41

     

שבוע בלבד לאחר פרסום העלייה באחוזי הזכאות לבגרות באשקלון ומערכת החינוך העירונית רושמת הישג נוסף: עלייה במידת המעורבות החברתית של תלמידי אשקלון, כך עולה מנתונים שפורסמו השבוע.

חברי תנועת הנוער בני עקיבא ביום מעשים טובים. צילום: סיוון מטודי

חברי תנועת הנוער בני עקיבא ביום מעשים טובים. צילום: סיוון מטודי

במספרים, מדובר על כ-1,093 בוגרים שבחרו לנצל את הזמן הפנוי שלהם בפעילות למען הקהילה (לעומת 962 תלמידים אשתקד) מתוך 1,451 תלמידים, המהווים 76.3 אחוז מכלל בוגרי תשע"ח.

נערה מתנדבת עם תלמידי יסודי. צילום: סיוון מטודי

נערות מתנדבות להחתמה על כרטיס אד"י. צילום: סיוון מטודי

את הנתונים היפים, המציבים את אשקלון גם השנה בראש הרשימה ברמה המחוזית (68 אחוזים) והארצית (25 אחוזים), ניתן לזקוף לזכות תוכנית המעורבות החברתית המופעלת במערכת החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית באשקלון, במסגרתה מוענקת תעודת בגרות חברתית לתלמידים בוגרי כיתות י"ב שעומדים בקריטריונים של הזכאות.

צעירי אשקלון ביום מעשים טובים. צילום: סיוון מטודי

"אין לי ספק שדווקא בעידן של הקידמה הטכנולוגית, אנחנו צריכים להעצים עוד יותר את החינוך למעורבות חברתית, שמותיר מקום לקשר ישיר ובין אישי עם הסובבים אותנו, שיתגבר על הקשר הווירטואלי שכולנו מחוברים אליו במדייה ובסייבר. במיוחד, כשמדובר על תלמידינו. אנו נהיה להם למודל ודוגמא" מסר היום מפקח מנהל חברה ונוער במשרד החינוך, מאיר מלכה "אתם, באשקלון, מראים שזו הדרך הנכונה. מובילים בראש הרשימה ברמה המחוזית והארצית".

 

לפני כשבוע פרסם משרד החינוך את נתוני הזכאות לבגרות, מהם עלה כי באשקלון חלה עלייה באחוזים שעומדים השנה על 83.3 אחוז לעומת 80.9 אחוז בשנת תשע"ו. עלייה נוספת נרשמה בשיעור המצטיינים מתוך הזכאים לבגרות ובשיעור הניגשים לחמש יחידות לימוד במקצועות האנגלית והמתמטיקה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר