סירת השיטור הימי. צילום: דוברות המשטרה

יאכטה שנסחפה מול אשקלון חולצה בשלום

שוטרי השיטור הימי מדווחים על אירועים בגזרת אשקלון ואשדוד בהם חולצו אנשים שהיתה סכנה לחייהם. במקרה אחר נתפס צעיר משיט אופנוע ים ללא רישיון. המחיר: קנס 3,200 ש"ח

פורסם בתאריך: 29.7.18 12:40

     

יחידת השיטור הימי של מרחב לכיש היתה עסוקה בסוף השבוע בטיפול באכיפה ובהצלת חיים.

במהלך היום התקבלה קריאת מצוקה מיאכטה שיצאה מהמרינה באשקלון ובשל תקלה טכנית במנוע החלה להיסחף. יושבי היאכטה ניסו בכל כוחם להרים מפרשים באמצעותם לנווט חזרה לחוף אלא שמשל הרוחות העזות לא הצליחו לעשות זאת.

סירת השיטור הימי גוררת את היאכטה שנסחפה. צילום: דוברות המשטרה

צוות השיטור הימי הוזעק לחלץ אותם. היאכטה חוברה לכבל וסירת השיטור הימי גררה את היאכטה עד למרינה באשקלון. כל יושבי היאכטה חזרו שלום לחוף וכעת בלעיה יאלץ לדאוג לתקינות המנוע כדי שהמקרה לא יחזור על עצמו שוב בעתיד.

מגיעים לאשקלון. היאכטה התקולה מנגררת על ידי השיטור הימי. צילום: דוברות: המשטרה

כמעט כל נהג מכיר את הסיטואציה ששוטר עוצר אותו סתם לבדיקת רישיונות נהיגה ורישיון רכב. גם להשיט סירה בים צריך רישיון משיט וזה מה שעשו בשבת שוטרי השיטורי הימי בין אירוע לאירוע. השוטרים זיהו אופנוע ים ששט במי הים מול חופי אשקלון וביקשו מהצעיר לעצור ולהציג להם רישיון משיט. הצעיר השיב שהרישיון לא עליו ומסר להם את פרטי זהותו בעל-פה. יתכן שבעבר צלחה לו השיטה אלא שהפעם בצעו השוטרים בדיקה מעמיקה וגילו כי הבחור משקר להם ומתחזה לאדם אחר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הבחור עוכב לבדיקה נוספת ולאחר שהתגלתה זהותו האמיתית הוברר כי לבחור אין בכלל רישיון להשטת אופנוע ים. כנגד משיט זה נרשם דו"ח מינהלי על סך 3,200 ש"ח.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר