דירה למכירה. צילום: חגי פריד
דירה למכירה. צילום: חגי פריד

נלכד גנב שפעל בדירות "למכירה" באשקלון והאזור

תושב תל אביב שעבר בין דירות, באשקלון ואשדוד בהן נתלה שלט "למכירה", מואשם כי גנב מהן חפצים יקרי ערך לאחר שהציג עצמו מתעניין בהן. סנגורו: "מדובר בטעות בזיהוי"

פורסם בתאריך: 31.7.18 15:12

     

אם תליתם שלט "למכירה" לאחרונה ולאחר ביקור של קונה פוטנציאלי נעלמו דברים מן הדירה, ייתכן ונפלתם קורבן לגנב הדירות למכירה.

משטרת אשקלון לכדה את אלי מלכה, תושב תל אביב, בחשד שאיתר דירות המיועדות להשכרה/למכירה, תוך שהוא מגיע לדירות ומציג עצמו בפני הבעלים כי הוא מעוניין לרכוש את הדירה וכך בעלי הדירות פותחים את ביתם בפני אותו גנב.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, באחד מן המקרים הוא הגיע לשדרות הציונות בשכונת ברנע, ושם בעלת הדירה הכניסה אותו לבית לאחר שהוא הציג את עצמו כאבי מתל אביב, שמתעניין בדירה הזו. תוך כדי מעבר בחדרים ביקש מבעלת הדירה סרט מדידה, כאשר לא נמצא כזה ביקש מבעלת הדירה לפתוח את המרפסת על מנת לראות כיווני אוויר. ברגע שבעלת הדירה השאירה אותו לבד, גנב מפינת האוכל טבעת אירוסין המכילה יהלומים בשווי של 8,200 ש"ח וטבעת נישואין בשווי של 1,200 ש"ח. מיד לאחר מכן אמר לבעלת הדירה כי הוא רוצה לחזור עם אישתו לדירה ומיהר להסתלק מן המקום.

דירה למכירה. צילום: חגי פריד

דירה למכירה. צילום: חגי פריד

במקרה אחר שהתרחש כעבור מספר ימים שוב בשדרות הציונות, איתר מלכה, דירה עם שלט מכירה, חזר שוב על הפעולה ועל תרגיל סרט המדידה. הפעם הוא גנב ארנק ובו 8,600 ש"ח השייך לבעלת הדירה. לאחר מכן, הוא מדד עם סרט המדידה את חדר השינה ואמר כי יחזור לדירה יחד עם אשתו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




על פי כתב האישום הוא לא הסתפק רק בדירות באשקלון והוא אף הגיע לדירה ברחוב שבט דן באשדוד, שוב הציג את עצמו כמי שמתעניין ברכישת הדירה, אך הפעם ביקש מבעל הדירה להביא לו כוס מים מן המטבח, וכאשר בעל הדירה לא היה לידו, גנב מחדר השינה שני ארנקים, אך בהם לא היה שלל רב אלא מסמכים ומאה ש"ח.

במקרה הרביעי שהתרחש אף הוא באשדוד ברחוב הציונות, כאשר בעלת הדירה לא מצאה סרט מדידה, הוא גנב פנקס המחאות וארנק וטען כי יורד למכונית על מנת להביא סרט מדידה וכך נמלט ממקום הפשע.

במקרה אחר הוא אף הגדיל לעשות והגיע לדירה ולאחר שנפתחה דלת הדירה על ידי בנם  הקטין של בעלי הבית, הוא שאל אם ההורים בבית וכשנענה בשלילה הוא הציג את עצמו כמתווך דירות שמכיר את הוריו. הוא נכנס לבית, הסתובב בו ואז גנב מחדר השינה של ההורים, שני שעונים יקרים וכן שני צמידים בשווי 6,000 ש"ח.

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

במקרה האחרון המתואר בכתב האישום, דרש מלכה לראות מסמכי הארנונה לדירה, וניצל רגע של היעדרות בעלי הדירה כדי לגנוב ארנק עם כסף מזומן.

לאחר מעצרו התברר כי מדובר באדם המוכר למשטרה שהורשע בעבר בביצוע עברות זהות בעבר ואף ריצה תקופת מאסר על גניבה ורק בחודש דצמבר 2017 הוא שוחרר ממאסר על עבירות דומות. לדברי השוטרים בזמן המעצר בידיו של החשוד נמצאו דברים שנגנבו מהדירות.

שטרות כסף. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

שטרות כסף. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

לצד כתב האישום הוגשה בקשה להארכת מעצרו של מלכה עד תום ההליכים שם נטען כי הוא לא חשש לבצע את המעשים כאשר מעל ראשו מרחף איום של מאסר על תנאי בן 12 חודשים ועל כן אין לשחרר אותו מחשש כי ישוב לבצע מעשים דומים. נכון לעכשיו מלכה עדיין נתון במעצר.

עורך דין אהוד בן יהודה המייצג את מלכה מסר בתגובה כי מרשו לא ביצע את המעשים המיוחסים לו בכתב האישום: "אנחנו טוענים שזה לא הוא ויש טעות בזיהוי כי המתלוננים לא זיהו אותו והמשטרה ניסתה לחבר כמה תיקים ולהדביק אותם אליו. מרשי טוען שהלך לדירות כי הוא התעניין ברכישת דירה וכי המשטרה מחפשת אותו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר