ליגת כדורגל חופים
קיץ על החוף

“הטורניר משתבח”: ליגת כדורגל החופים תיפתח בקרוב

ליגת קרלסברג - אאוט, ליגת מוקד ח.א.ש - אין. לאחר 11 שנים החסות של ליגת כדורגל החופים עוברת מידי מבשלת הבירה לידי מוקד הביטחון מקבוצת נ.ג’אן. “מברכים כל יזם שיסחוף אחריו את הספורט בעיר קדימה”, אומרים בעירייה

פורסם בתאריך: 20.7.18 08:57

     

קשה לדמיין את עונת הקיץ בעיר אשקלון ללא טורניר כדורגל החופים שהפך זה כבר יותר מעשור לאחד מאירועי הספורט האטרקטיביים והבולטים ביותר באשקלון. גם השנה תצא לדרך ליגת כדורגל החופים באותה מתכונת ואף תחגוג הקיץ עונה מספר 12. ליגת כדורגל החופים בעיר הדרומית, אשר תפסה את המשבצת של המרעננת הרשמית של חודשי הקיץ החמים, תיפתח ביום שישי 27.7 ותימשך כחודש ימים.

ישפוט את הטורניר. גל ליבוביץ'

הפעם נותנת החסות הראשית קרלסברג, שהייתה מזוהה ביותר עם הטורניר הססגוני, לא תעניק את חסותה לראשונה. מי שיתפוס את מקומה יהיה מוקד ח.א.ש מקבוצת נ.ג’אן, שיעניק את החסות הראשית לתחרות. את החסות המשנית תעניק רשת המזון יינות ביתן, שתמתג בין היתר גם את שופט הטורניר, השופט הלאומי גל לייבוביץ’, יליד העיר אשקלון.

חוף בר כוכבא שוב יארח

חוף בר כוכבא שוב יארח

גם השנה הטורניר יתקיים בחוף בר כוכבא בעיר, ובדומה ל-11 השנים הקודמות, איש התקשורת שלומי לוי ימשיך להיות הראש ויעמוד מאחורי המיזם המבורך בשיתוף המחלקה לספורט בעיריית אשקלון. כשבוע לפני בעיטת השריקה ההכנות לקראת פתיחת האירוע נמצאות בעיצומן, ועוברי האורח במקום יכולים כבר כעת להבחין בתכונה הרבה ובהכשרת משטח החול לקראת התחרות.

בטורניר עצמו יתחרו שמונה קבוצות על תואר האליפות, ואין ספק שתחרויות אלו ימשכו אחריהן אוהדי ספורט רבים בכל יום שישי, כפי שהורגלנו לראות בשנים עברו. “אין ספק שבטורניר החופים של אשקלון מושקעת המון מחשבה, המון זמן ולא מעט משאבים. אנו במחלקה לספורט גאים בטורניר החופים ומברכים כל יזם שיסחוף אחריו את הספורט בעיר קדימה”, אמר מנהל המחלקה לספורט בעיריית אשקלון מרסלו בורדמן.

שלומי לוי

מסורת ספורטיבית. שלומי לוי

ראש עיריית אשקלון בפועל תומר גלאם בירך על היוזמה ואמר: “רצועת החוף של אשקלון עוברת מהפכה של ממש, עם פיתוח מואץ של מרכזי בילוי, נופש ופנאי, טיילת עם שבילי הליכה ושבילים לרוכבי אופניים ועוד שורה של פרויקטים שיציבו את אשקלון על מפת התיירות הבינלאומית. ליגת כדורגל החופים של אשקלון היא פרויקט מרשים, המקרב סביבו עשרות שחקני כדורגל, כוכבי עבר, הווה ועתיד ומאות צופים שמגיעים בימי הקיץ ליהנות מחוף ים מטופח, ממוזיקה טובה ומצפייה בכדורגל. אין ספק שהטורניר הולך ומשתבח עם השנים וכולי תקווה כי גם בשנים הבאות נדאג לטפח את ענף כדורגל החופים ונירתם ככל שניתן על מנת שהמסורת הזו באשקלון תימשך עוד שנים ארוכות”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר