צילום מהשוד בתחנת הדלק
צילום מהשוד בתחנת הדלק

נעצרו חשודים בשוד בתחנת דלק באשקלון

תחנת דלק נשדדה באשקלון השבוע, כעבור מספר שעות עצרה המשטרה שני חשודים במעשה ובמעשים נוספים. השניים מכחישים את החשדות נגדם

פורסם בתאריך: 8.7.18 11:08

     

בלילה שבין רביעי לחמישי האחרון אירעו מספר מקרים של שוד וניסיון שוד באשקלון והאזור. עוד באותו הלילה נעצרו שניים החשודים באותם מעשים ומעצרם הוארך.

באותו הלילה אירע שוד בתחנת דלק באשקלון, במהלכו נכנסו שני רעולי פנים ובאיומים שדדו וגנבו מחנות הנוחות שבתחנה. בסרטון של מצלמת האבטחה רואים כיצד השודדים גונבים סחורה, בעיקר סיגריות, אל תוך שק ונמלטים מהחנות.

לפנות בוקר התקבל גם דיווח על אירוע חמור במהלכו החשודים ניסו באיומי אקדח לבצע שוד בתחנת הדלק שבצומת מסמיה הסמוכה לקריית מלאכי. לאחר שניסיונם זה לא צלח, נמלטו החשודים מהמקום ועשו דרכם אל היישוב גן יבנה.

הרכב של החשודים במעשים. צילום: דוברות המשטרה

הרכב של החשודים במעשים. צילום: דוברות המשטרה

בהמשך לכך, מעט לאחר השעה 6, אזרח שהבחין בהם מנסים לפרוץ לבית עסק במרכז המסחרי דיווח על כך למוקד המשטרה תוך שמסר את תיאור רכבם של החשודים וכוחות משטרה רבים החלו בפעולות שיביאו לאיתור ומעצרם. ניידת שיטור שהגיע לכיוון בית העסק הבחינה ברכבם של החשודים נמלט לכיוון היציאה מהיישוב וניידת נוספת שנערכה לקראת הרכב החשוד הבחינה ברכב המגיע לעברה אך זה החל במנוסה נגד כיוון התנועה בניסיון להימלט.

בהמשך, נכנס הרכב החשוד אל שכונת המכבים ביישוב שם פרקו החשודים מרכבם והחלו במנוסה רגלית בשדה סמוך. שוטרים שהוכוונו למקום זיהו את החשודים והחל מרדף רגלי נחוש אחריהם עד שהצליחו לבצע את מעצרם של השניים, שוהה בלתי חוקי תושב יאכטה ותושב תל שבע. בחיפוש עליהם אותרו מפתחות רכבם של החשודים שננטש זמן קצר לפני כן, ובחיפוש בו מצאו השוטרים אקדח דמה, מגזרי פח ושק יוטה.

כלי נשק בתוך הרכב של החשודים במעשים. צילום: דוברות המשטרה

כלי נשק בתוך הרכב של החשודים במעשים. צילום: דוברות המשטרה

שני החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה גן יבנה ובהמשך היום הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון.

במהלך הדיון בהארכת מעצרו של השב"ח טען סנגורו כי מרשו בסך הכל עבר במקום בצורה אקראית וכי נמלט מהשוטרים מאחר והוא שוהה בארץ באופן בלתי חוקי. ואילו סנגורו של השני, תושב תל שבע, אמר כי מרשו משתף פעולה עם המשטרה, מרחקי עצמו מהחשדות וכי מדובר באדם נעדר עבר פלילי.

לבסוף, הוארך מעצרם בחמישה ימים נוספים, עד מחר, לטובת המשך החקירה בה יבדקו חוקרי המשטרה את מעורבותם של החשודים במקרים נוספים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר