אפי מור. צילום: אורי קריספין
אפי מור. צילום: אורי קריספין

בשבוע הבא: אפי מור יכריז על התמודדות לראשות העירייה

פרסום ראשון: אפי מור, מי שהיה ממלא מקומו ושותפו הפוליטי של איתמר שמעוני, צפוי להכריז על ריצה לראשות העירייה והקמת רשימה חדשה למועצת העיר

פורסם בתאריך: 31.5.18 07:16

     

בשבוע הבא, כך לפי התכנון, יודיע חבר המועצה אפי מור על התמודדות לראשות העירייה, הדבר מהווה את גט הכריתות האחרון שלו מהשותף לשעבר, ראש העירייה המושעה, איתמר שמעוני.

מור צפוי להודיע גם על הקמת רשימה חדשה שתתמודד למועצת העיר, "אני מתכוון לרוץ עם רשימה חדשה, תוך כמה ימים תהיה הכרזה ואני מתכוון לרוץ לראשות העירייה", אומר מור.

אפי מור ואיתמר שמעוני. צילום דוד לוי

גט כריתות. מור ושמעוני

בבחירות הקודמות התמודד מור, קצין משטרה בכיר בעברו, במסגרת רשימת "אשקלון תנצח" כמספר שתיים של איתמר שמעוני. לאחר הבחירות ועם בחירתו של שמעוני לתפקיד ראש העירייה, מונה מור לסגנו. השניים הלכו יד ביד לאורך השנתיים הראשונות של הכהונה, בהם אף מונה מור לממלא מקומו של שמעוני.

לאחר המעצר המתוקשר של שמעוני, המשיך מור, למרות עברו המשטרתי לשמור אמונים לשמעוני ויצא להגנתו בכל עת, אפשר לומר שהוא נשכב עבורו על הגדר. מור אף נכנס והתיישב בלשכתו של שמעוני ושמר על הפיקדון, גם לאחר שחווה טרגדיה משפחתית קשה שבה איבד את בנו, עד ששמעוני חזר לתפקיד.

הדרמה האמיתית החלה כאשר שמעוני הושעה מתפקידו ומור ביקש את תמיכתו של שמעוני לתפקיד ראש העירייה בפועל. שמעוני סירב בטענה שעם מור לא ניתן לנצח והעביר את תמיכתו לגלאם. הדבר יצר קרע בין השניים, קרע שעד היום, כך מסתבר, לא התאחה.


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


ההתלבטות של מור לקראת ההכרזה על ההתמודדות נמשכה לא מעט זמן והוא מסביר: "ההתלבטות נבעה מסיבות אישיות ומשפחתיות, עברו עליי שלוש וחצי שנים לא פשוטות, אבל אחרי הרבה התלבטויות, בעזרת השם בשבוע הבא נכריז".

לרשימה עדיין אין שם, אבל בקרוב מאוד יכנס מור את אנשיו ומקורביו ושם הם יחליטו יחד על שמות, על מצע ועל המסר הכללי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר