המורה של המדינה: 2 מורות מאשקלון בשלבים הסופיים של התחרות

המורות, אחת אשקלונית ואחת מלמדת באשקלון עברו השבוע ראיונות בדרך להעפלה לשלב הסופי שממנו יבחרו ששת הזוכים

פורסם בתאריך: 7.5.18 13:12

     

יש במה להתגאות: שתי מורות, אחת תושבת אשקלון ומלמדת בבית הספר חופים שביד מרדכי (מועצה אזורית חוף אשקלון) והשניה מתגוררת בגיאה שבתחום המועצה האזורית ומלמדת בבית הספר באשקלון הצליחו להגיע לשלב הכמעט סופי של תחרות 'המורה של המדינה'. לשלב זה מגיעים 50 מורים מבין אלפי מועמדים שהומלצו על ידי תלמידים, הורים ומורים לקבלת התואר.

התחרות נערכת מידי שנה, כבר עשור, על ידי העיתון ידיעות אחרונות בסיוע מפעל הפיס ואליה מומלצים מורים בכל רחבי הארץ על ידי אחרים. בעיריית אשקלון ובמועצה האזורית חוף אשקלון יכולים להיות השבוע מרוצים. מנהלת אגף החינוך במועצה האזורית חוף אשקלון, יפית בוכריס התייחסה להישג של שתי המורות: "החינוך כתפיסת חיים הוא ציר מרכזי בחיי המועצה ואנו גאים באימהות ובמורות שנותנות ממרצן למען כל ילד במדינת ישראל".

שירי לוי (39) מתגוררת כאמור במושב גיאה, מחנכת ומורה לחינוך מיוחד ט' בבית הספר אורט אפרידר באשקלון מזה 14 שנים. יש לה ארבעה ילדים והיא חברת ועדת תרבות במושב ורכזת מועצת תלמידים בביה"ס.

שירי לוי

"אני מאמינה בכל תלמיד ותלמיד בפרט במסגרת החינוך המיוחד. הם לא שונים מאף אחד, להיפך: ערך ההתנדבות בראש מעייני והם הלכו להתנדב בגן לחינוך מיוחד, שיפצו בית של קשישה ושימחו ילדים במחלקת ילדים בברזילי", אמרה השבוע לוי בגאווה והוסיפה "לתת, זה לקבל בסופו של דבר, הם מבינים את זה וזה כיף. הם מקבלים המון ומשתלבים בקהילה וזה אחד הדברים הכי חשובים בעיני. התלמידים קיבלו הצטיינות התנהגותית וחינוכית והשמים הם הגבול ויש לי אהבה אמתית אליהם. אני, מבחינתי, כבר זכיתי והפרגון משמח מאוד".

שגית אהרוני (35) מתגוררת כאמור באשקלון. היא מחנכת כיתות א'-ב' בביה"ס "חופים" בקיבוץ יד מרדכי. המנהלת ב"חופים", דניאלה כהן, היתה המורה שלה בביה"ס נוף ים ב' באשקלון. אמה המנוחה של שגית היתה מורה בנוף ים א' 30 שנה, כך שחינוך אצלה הוא ממש מהבית.

שגית, אמא לשלוש בנות ומלמדת 10 שנים. "המנהלת המדהימה טיפחה אותי והאמינה בי, כמו כל הצוות. הגעתי מאוד צעירה וקיבלתי מיד לחנך כיתה וגילתי שאני לא רק מסוגלת, אלא מאמינים בי מאוד".

שגית אהרוני עם תלמידיה

שגית סיפרה שיש לה אג'נדה בכל הקשור לזכויות בע"ח, לניקיון החופים והיא מנחילה זאת לתלמידיה שמשתתפים בטיפוח פינת החי בקיבוץ ובניקיון החופים. היא גם מלמדת בתכנית "אמירים" (כיתות ג' עד ו', רובם 'מחוננים') ומלמדת ספרות בכיתה ג'. כיום משמשת גם מורה חונכת למורים חדשים וסטאז'רים בביה"ס. "בביה"ס אני פורחת ונהנית מהעבודה ובכלל לא ציפיתי להשתתף ברשימה. אני מרגישה כל יום מוערכת וכיף לקבל הערכה ארצית, זה כבוד גדול".

כעת צריך להחזיק אצבעות לשתי המורות שהשבוע עברו ראיונות ובעוד כמה ימים יבחרו מתוך עשרות המועמדים 15 מורים שיעברו לשלב הבא- ראיון בפני ועדה ציבורית. לבסוף יבחרו 6 מורים שהם יהיו המורים של המדינה לשנת 2018

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר