הקהל המנצח במשחק הראשון של סדרת חצי הגמר

אחיעד בוקרה: "קהל כמו שלנו אין בליגות הבכירות"

אחרי שניצחה את מעלה האדומים בפעם השנייה בסדר, חצי הגמרת נמצאת כעת אליצור איתו אשקלון פסע מהליגה הלאומית

פורסם בתאריך: 27.4.18 16:47

     

הישג עצום לכדורסל האשקלוני עם העפלתה של אליצור איתו אשקלון לגמר הפלייאוף של הליגה הארצית וכעת היא נמצאת פסע מהליגה הלאומית. ביום רביעי בלילה, נערך משחק מספר שתיים בסדרת חצי הגמר מול מכבי מעלה אדומים, בו אשקלון ניצחה בתוצאה 75:73, אחרי שבמשחק הראשון, שהתקיים בתחילת השבוע באולם אגמים בעיר, אליצור יצאה עם ידה העליונה והביסה בלי רחמים (57:73). שני המשחקים הללו היו המשך ישיר לטירוף שאוחז בקבוצה בחודשיים וחצי האחרונים.

הקבוצה של רועי בן יהושוע רשמה אחד עשר ניצחונות ברציפות(!) שהובילו אותה להעפיל לסדרת הגמר, שתחל ביום רביעי הבא ובסיומו תצא העולה לליגה הלאומית.

אחיעד בוקרה

את הריצה המטורפת הזאת עשתה אליצור ללא הקפטן אחיעד בוקרה, שחזר לפרקט רק ביום ראשון האחרון והציג יכולת טובה. “הייתה אווירה מטורפת”, הוא התייחס למשחק הראשון בסדרה. “הייתה הצגה של הקהל שלנו, כמו שלא רואים בליגות הבכירות. באנו נחושים, מפוקסים, שמרנו ונתנו הכול בהגנה. בהתחלה הזריקות לא נכנסו לנו, אך כמו בשבוע שעבר, ידענו להגיע לרבע האחרון מפוקסים התקפית ולנצח את המשחק. באופן אישי אני שמח לחזור אחרי חודשיים שהייתי בחוץ ואחרי הפציעה בשבוע שעבר שמנעה ממני להתאמן כל השבוע. חזרתי מול מעלה אדומים והרגשתי מצוין”. אחרי שהקהל הגיע בהמוניו לשני המשחקים מול מעלה אדומים, במועדון מקווים להמשיך ולראות את הדחיפה שלו גם בסדרת הגמר.

יש לציין שבאיתו אשקלון שמו לעצמם מטרה כבר בתחילת העונה להעלות את המועדון לליגה השנייה, ובטווח הארוך: להביא אותו לפסגת הכדורסל הישראלי. האוהדים, שבמעבר חד עברו לעודד את אליצור מכבי אשקלון, כפי שנקראה קודם, והטביעו את שמו של איתמר שרביט ז”ל על שם הקבוצה, יכולים להיות גאים בעצמם ובדרך שעשו עד כה. העפלה מדהימה לליגה הלאומית תהיה ללא ספק החותמת לכך שהפרויקט הצליח ובגדול.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר