אילוסטרציה: אי-אס-אי-פי

האישה התלוננה: הבעל מסרסר בי

תושבת אשקלון התלוננה כי בעלה מסרסר בה, אלא שבעלה טען כי הכול נעשה בהסכמה. הפרקליטות החליטה לסגור את התיק כנגדו

פורסם בתאריך: 13.4.18 15:55

     

שוטרי משטרת אשקלון נתקלים בלא מעט תלונות שתושבי העיר מגישים בנושאים כאלו ואחרים. לפני כחצי שנה הוגשה תלונה לא שגרתית שהפתיעה אפילו אותם. על פי התלונה, תושב העיר בשנות ה-40 לחייו הפך את אשתו לנערת ליווי, ואת הרווחים מ”העסק” שלשל לכיסו.

שוטרי התחנה הופתעו לגלות אישה שהתלוננה כי תמונות עירום שלה מסתובבות ברשת האינטרנט, ובאמצעות אותן תמונות יש מי שמנסה לסרסר בגופה. בעזרת אותן תמונות הוא משיג לקוחות, ואיתם הוא מאלץ אותה לקיים יחסי מין. השוטרים נדהמו לגלות כי לטענתה האיש הוא לא אחר מבעלה.

ניידת משטרה

עוד באותו ערב הוזמן האיש לחקירה בתחנת המשטרה. בניגוד לאשתו, הוא הציג גרסה שונה לחלוטין, ולפיה הדברים אכן נעשו, אך בהסכמה מלאה של אשתו. לדבריו, מדובר בזוג משוחרר מבחינה מינית שהרבה לצלם את עצמו ואף צירף נשים להרפתקאותיו המיניות.

הוא לא הכחיש כי אכן אשתו שכבה עם גברים נוספים, אך טען כי הדבר נעשה בהסכמתה המלאה וללא קבלת תשלום על המעשים. יצוין כי על פי גורם המעורה בחקירה המשטרתית, לאחר שמסר האיש את גרסתו זומנו כמה עדים, והם אישרו כי אכן קיימו יחסי מין עם האישה. אלא שלדבריהם הדברים נעשו בהסכמתה המלאה, בשיתוף פעולה, ללא כל תשלום, והם לא חשו כל מצוקה מצדה.

עו"ד לימור רוט-חזן

נוכח החשדות החמורים נגדו, פנה האיש לעו"ד לימור רוט-חזן כדי שתסייע לו בניהול ההליך המשפטי נגדו. לאחרונה התבשר האיש כי התיק נגדו נסגר לאחר שגרסתו התקבלה במלואה על ידי המשטרה והפרקליטות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר