מסירים את הלוט

מרינה מול: טקס הנצחה הנצחה לבונה המרינה מוטי זיסר ז"ל

איש העסקים אלי אלעזרא הנציח אתמול את שמו של בונה המרינה, איש העסקים, מוטי זיסר ז"ל שהלך לעולמו בשנה שעברה. בטקס ההנצחה השתתפו אישים רבים ובני משפחתו של זיסר

פורסם בתאריך: 5.4.18 13:17

     

אמש התקיים טקס בו הונצח שמו של איש העסקים מוטי זיסר ז"ל שבנה את המרינה באשקלון. הטקס התקיים במתחם המרינה מול ושמו של זיסר הונצח על גבי אבן הדולוס שעומדת במרכז המתחם.

מוטי זיסר ז"ל. צילום: עופר וקנין

אות ההנצחה לזכרו של מוטי זיסר

את הטקס יזם איש העסקים אלי אלעזרא והשתתפו בו בין היתר: בני משפחת זיסר; ראש העירייה בפועל, תומר גלאם; חברי המועצה אפי מור וריקי שי; ד"ר שלמה נס ורעייתו ד"ר לאה נס; ראש עיריית רחובות לשעבר שוקי פורר; ראש עיריית אשקלון לשעבר, אלי דיין; מנכ"ל ידיעות ספרים, דובי אייכנוולד והאמן ננסי ברנדס.

בדברים שנשא אלעזרא, הוא סיפר על מוטי זיסר שהכניס גם חומר וגם נשמה במרינה שבנה: "מצד החומר מוטי בנה את המרינה כיזם שצירף אליו את יולי עופר ואת מוזי ורטהיים, הם הקימו שותפות שבראשה עמד שוקי פורר", סיפר אלעזרא והסביר על האבן המיוחדת "הדולוס מצד אחד זה אבן, זה חומר אבל יש בו הרבה נשמה. באשקלון פעל במשך עשרות שנים מפעל מפואר 'יובל גד' שייצר אלמנטים מבטון. המפעל הזה עמד להיסגר וכשהתחילה הקמת המרינה אז מוטי עם 'שותפות מרינה' אשקלון הייתה צריכה לייצר את האלמנטים מבטון האלה בהיקף עבודה של 1.9 מיליון דולר. בשנת 1992 זה היה המון כסף. פנינו למוטי, גם ראש העיר דאז בני וקנין ואנוכי ואמרנו לו 'מוטי זה הסיפור: מפעל יובל גד עומד להיסגר אז אולי תעביר את העבודה ליובל גד שהם ייצרו את הדולוסים וכך נציל אותו מסגירה'. מוטי לא היסס לרגע ומסר את העבודה ליובל גד וכך המפעל המשיך להתקיים עוד מספר שנם אחר כך. זה הקטע של הנשמה".

באותו עניין:

צפו בגלריית תמונות מהטקס המרגש:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר