עוצרים חשודים בביתם. צילום: דוברות המשטרה
עוצרים חשודים בביתם. צילום: דוברות המשטרה

המשטרה: עשרות תושבי הדרום נעצרו בחשד לאלימות וסחר באמל"ח

הותר לפרסום: במסגרת המאבק של המשטרה בפשיעה המאורגנת המעיבה על חיי האזרח הנורמטיבי, נעצרו במבצע לילי 33 חשודים ביניהם תושבי אשקלון

פורסם בתאריך: 3.4.18 10:49

     

33 תושבי הדרום נעצרו הלילה במבצע שערכה המשטרה. העצורים משתייכים לרובד הפשיעה הגבוהה מתחום האלימות ועבירות אמל"ח, בין היתר מאזור באר שבע ואשקלון. עפ"י החשד העצורים או חלקם פגעו וסיכנו אזרחים חפים מפשע. "ביטחון האזרח הנורמטיבי עומד כל העת לנגד עיננו", הדגישו במשטרה.

המבצע יצא לדרך, במעמד המפקח הכללי של המשטרה רנ"צ רוני אלשיך, ומפקד מחוז דרום ניצב מוטי כהן. האות ליציאה לשטח ניתן בתום תדרוך כוחות אשר מנו עשרות שוטרי, בלשי ולוחמי משטרת ישראל כשחלקם מלווים גם בכלבי משטרה המיומנים באיתור סמים ואמל"ח. עשרות השוטרים הגיעו לבתי עשרות החשודים בעבירות פליליות חמורות הכוללות עבירות אלימות, נשק והצתות ועצרו אותם.

מפכ"ל המשטרה אלשיך בתדריך לפני היציאה לשטח. צילום: דוברות המשטרה

במשטרת ישראל זיהו כי קיימת עלייה במתיחות בין ארגוני פשיעה שונים. על מנת למגר פעילות עבריינית זו, עלה צורך מבצעי לטיפול במחוללי הפשיעה. על כן, פעלה המשטרה בדרכים מגוונות תוך שימוש ביכולות מבצעיות וטכנולוגיות מתקדמות וזאת על מנת למנוע פגיעה בחפים מפשע מחד ולאסוף ראיות מפלילות כנגד החשודים, מאידך.

ציוד שאיתו בוצעו העבירות. צילום: דוברות המשטרה

כאמור, במהלך הלילה פשטו הכוחות על בתיהם של החשודים, עצרו אותם וביצעו חיפוש בבתיהם. במהלך חיפושים אלו הצליחו השוטרים לאתר ולאסוף ראיות נוספות המצטרפות לכלל הראיות שנאספו עד כה בשלב הסמוי החקירה. בנוסף, נתפס רכוש מרשותם של החשודים שלגבי חלקו צפויה המשטרה לבקש את חילוטו.

ניצב מוטי כהן, מפקד המחוז הדרומי. צילום: דוברות המשטרה

במהלך היום יובאו החשודים בפני בית המשפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.

רגע לפני היציאה – תעודות הוקרה למי שעמל תקופה ארוכה על החקירה. צילום: דוברות המשטרה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר