שבתאי יוגב במהלך שיעור. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בית הנשיא: מורים מאשקלון יקבלו תעודות הצטיינות ביום העצמאות

המורים הוותיקים זוהר נבון ושבתאי יוגב זומנו לקבלת תעודת הוקרה למורים מצטיינים בטקס הממלכתי שיתקיים בבית הנשיא. את התעודות יעניקו להם שר החינוך ונשיא המדינה בכבודו ובעצמו

פורסם בתאריך: 19.3.18 11:03

     

שני מורים מאשקלון, זוהר נבון מבית הספר 'הראל' ושבתאי יוגב מבית הספר מקיף ב', נבחרו למורים מצטיינים ויקבלו תעודת הוקרה רשמית מהנשיא ומשר החינוך במסגרת הטקסים והאירועים בבית הנשיא ביום העצמאות.

זוהר נבון. צילום: דוברות העירייה

נבון, מורה מזה 25 שנה, יזמה ובנתה במהלך שנותיה הרבות בתפקיד מסלולי לימוד מאתגרים בתחום המדע והמורשת, הקימה סביבות לימוד חוץ כיתתיות, הדריכה מורות בתכנית לימודים למצטיינים במחוז דרום, הדריכה את צוות בית הספר בפדגוגיה, למידה משמעותית וחווייתית וחינכה מורות חדשות במערכת. נבון כיהנה במגוון רחב של תפקידים: רכזת מדעים, רכזת אמירים, רכזת רובוטיקה ורכזת השתלבות ולימדה במרכז למחוננים בעיר.

מנהלת בית הספר, סיגל אביב, מספרת עליה כי היא מגלה יחס מיוחד ואישי לתלמידים מאתגרים ויודעת להעצים כל תלמיד ולהביאו למציינות. "אישה צנועה שרואה בעבודתה שליחות רבה ומתרגשת כל יום מחדש מהתלמידים ומעבודת ההוראה".

יוגב, משמש כמורה במערכת החינוך העירונית מזה 22 שנה, בהן הוביל את מקצוע המתמטיקה והמצוינות הלימודית. "יחסו האישי לתלמידים והנתינה האין סופית שלו, שבאה לידי ביטוי ביכולת לתת מענה לקשיים של התלמידים, הובילו אותו להיות מצטיין נשיא ועל כך ברכתנו", אמר מנהל בית הספר, יניב יעקב.

 

נבון הגיבה לבשורה כדרכה של מורה למורשת ומדע: "בעבר הניחו על ראשי המנצחים באולימפיאדה זרי דפנה שהתייבשו כעבור כמה ימים, ולא כתר מזהב, כסף או ארד כדי לסמל שהניצחון הוא זמני ומשם המשפט "אין לנוח על זרי הדפנה". מכאן, על ההוקרה הזו, אצטרך לשמור ולהמשיך בדרך שלי ולעבוד קשה יותר" אמרה וביקשה כמובן להודות למי שעשו איתה את כברת הדרך הארוכה והטובה "למנהלת סיגל ולצוות המורות יש חלק חשוב מאוד בהוקרה זו, בלי שיתוף הפעולה שלהן לא הייתי מצליחה ליזום, לפעול ולקדם. ולגבי התלמידים – אני מאמינה שרק אהבה תביא אהבה. כל מה שעשיתי למענם בכל שנות הקריירה שלי היה באהבה רבה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר