אליצור איתו אשקלון. צילום: אורי קריספין

יש עלייה? אליצור איתו על המסלול בדרך ללאומית

אווירת הנכאים ששררה בקרב אוהדי אליצור איתו אשקלון בתחילת העונה התחלפה באופטימיות זהירה לאחר סדרת המשחקים האחרונה שהייתה מהמוצלחות העונה

פורסם בתאריך: 9.3.18 14:43

     

בעוד חמישה מחזורים תסתיים לה העונה הסדירה בליגה הארצית בכדורסל. בסיומה תקווה אליצור 'איתו' אשקלון לסיים בין ארבע הקבוצות הראשונות בטבלה ולהיכנס למעגל המשחקים בפלייאוף העליון. המטרה הסופית היא כמובן להיות הקבוצה שמצליחה להעפיל לליגה הלאומית, ובכך למעשה להחזיר עטרה ליושנה. אם כמה חודשים אחורה זה היה נראה מעט דמיוני, הרי שהמשחקים האחרונים הפיחו תקווה בקרב אוהדי הקבוצה.

סטנלי ברנדי. מוביל את אליצור איתו. צילום: אורי קריספין

אליצור רשמה השבוע את ניצחונה הרביעי ברציפות, כאשר באחרון שבהם מול חבל איילות גם הציגה כדורסל מהנה ויפה לעין. רצף הניצחונות הוביל אותה למקום השלישי בטבלה, בצוותא עם רמת גן ופתח תקווה, כשמי שמקדימות אותן בפער של שתי נקודות הן חבל מודיעין ומעלה אדומים. השחקנים של רועי בן יהושע, שספגו תבוסה של 21 הפרש בסיבוב הקודם לחבל איילות, חיפשו מעבר לשמירה על חלום הפלייאוף בהישג יד גם לספק נקמה לקבוצה האורחת. הכחולים הגיעו חדים מתמיד, ובעזרת יכולת נפלאה של סטנלי ברנדי הבלתי נגמר, אבי פוגל ותומר פיסצקי, החבורה בכחול מחצה וניצחה ב-23 הפרש (63:86) לעיני הקהל הביתי.

“זה היה משחק מצוין שלנו ברמת המוכנות והביצוע של תכנית המשחק”, אמר ל"כאן דרום" המאמן המנצח. “אנחנו נמצאים בתקופה טובה, וזה ניכר בניצחונות, אך בעיקר בדרך שאנחנו עוברים כקבוצה. למרות הניצחון המשכנע, היו לא מעט דברים מקצועיים שלא ביצענו ברמה מספקת ונהיה חייבים להשתפר בהם על מנת להישאר קבוצת צמרת בעלת יומרות לעשות פלייאוף ולעלות ליגה”.

על השיפור הדרסטי ביכולת הקבוצה בשבועות האחרונים אמר המאמן: “היכולת של הקבוצה בתקופה האחרונה נובעת בעיקר משינוי מנטלי שאנחנו עוברים. ראינו שלפעמים למרות שיש כישרון רב וניסיון של שחקנים, לא תמיד זה מספיק כדי לנצח. שמנו דגש בעיקר על החזרת האמונה שאנחנו כקבוצה מספיק טובים לדעת לנצח במשחקים צמודים, ויחד עם ההנהלה הנפלאה שלנו מצאנו את הדרך הנכונה”.

במבט קדימה, הרי שהקבוצה תקווה לצלוח את חמשת המשחקים הקרובים ולהבטיח את המקום בפלייאוף מהר ככל הניתן. בשבוע הבא היא תצא למשחק חוץ מול הפועל לוד, לאחר מכן תארח את נען ואז תצא לפגרה קצרה של שבוע. כשתשוב, יחכו לה שלושה מפגשים מכריעים: מול שוהם בחוץ, רמלה בבית ומעלה אדומים בחוץ. בפלייאוף עצמו, אם אכן אליצור תעפיל, הראשונה תשחק מול הרביעית והשנייה מול השלישית. המנצחות יתמודדו אחת מול השנייה בשלושה משחקים, ובסיומם תיקבע העולה לליגה הלאומית.

“אני שמח שהצלחנו להביא את עצמנו למצב שגורלנו תלוי בנו, אך למרות החודש הטוב שאנחנו מצויים בו ומיקומנו בטבלה, יש עוד שתי קבוצות שנמצאות איתנו באותו מאזן, וכל ניצחון או הפסד משנה דרמטית את המיקום של הקבוצה בטבלה. עבודה רבה, קשה ומאתגרת לפנינו, ואנחנו מתכוונים להמשיך ולעבוד בצורה הכי טובה כדי להיות במקום הכי גבוה בסוף השנה”, סיכם המאמן. בתוך כך, קפטן הקבוצה אחיעד בוקרה, אשר נעדר משלושת המשחקים האחרונים עקב פציעה, ייעדר גם מהמשחק הקרוב, ובקבוצה מקווים לקבל אותו חזרה בשלבים המכריעים יותר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר