צ'יקו מגיה, טל איילה ומישל לאחר החתימה

הפועל אשקלון החתימה את טל איילה ומילאן סימיליאניץ'

הפועל אשקלון ממשיכה להיערך לקראת העונה הבאה והחתימה היום שני שחקנים חדשים

פורסם בתאריך: 15.6.17 22:15

     

מועדון הפועל אשקלון חתם היום על חוזה לעונה הבאה עם השחקנים טל איילה ומילאן סמיליאניץ׳. איילה, קשר, בן 28, שיחק בעונה הקודמת בקבוצת הפועל כפר סבא. טל איילה, מסר במעמד החתימה: ״שמח להגיע להפועל אשקלון מחכה כבר להתחיל מאחל לנו המון בהצלחה״.

שלומי לוי, דובר הפועל אשקלון, מסר בשם המועדון: ״אנו שמחים לצרף לשורות הקבוצה את השחקן טל איילה. אנחנו מאמינים בכישרון העצום שטמון בו ובטוחים כי יצליח בעונה הקרובה להביא לידי ביטוי את היכולות שלו ולעזור לקבוצה במטרותיה״.

שעות ספורות לאחר מכן, חתם המועדון על חוזה לעונה הבאה עם השחקן מילאן סמיליאניץ׳, באמצעות הסוכנת שלו בישראל ויקי ואקנין. סמיליאניץ׳, הקשר בן ה-30, מסרביה, שיחק בעונת האחרונה במדי פרת' גלורי מהליגה האוסטרלית. במהלך הקריירה שלו הוא שיחק בקבוצות פאר כמו:פרטיזן בלגרד, אספניול וספורטינג חיחון. לסמיליאניץ' 28 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של סרביה ובמאזנו 2 שערים. הוא שיחק בנבחרת בשתי אליפויות אירופה עד גיל 21 ובאולימפיאדת בייג'ינג. בנוסף, יש לו 6 הופעות בנבחרת הבוגרת ושער אחד. לישראל הוא שב לקדנציה שניה, לאחר שבקדנציה הראשונה שיחק במדי מכבי נתניה לפני כשתי עונות.

סמיליאניץ׳, הנמצא בחופשה פרטית בקרואטיה מסר: "אני שמח לשוב לישראל ולהגיע להפועל אשקלון ולליגת העל. שמעתי המון דברים חיובים על העיר אשקלון, על הקהל ועל הצוות המקצועי. מאחל לי ולמועדון הצלחה רבה".

שלומי לוי, דובר הפועל אשקלון, מסר בשם המועדון: "מילאן סמיליאניץ׳, הוא חיזוק משמעותי לסגל של הפועל אשקלון, הנבנה בימים אלו בשקידה רבה. אנו שמחים על הצטרפותו של מילאן סמיליאניץ׳ ומקווים כי יתאקלם במהרה במועדון ויציג את יכולתו הגבוה על כר הדשא".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר