מרכז היזמות בשכונת הסיטי

יש לכם סטארטאפ? בואו לסיטי!

מרכז היזמות החדש באשקלון יוצא לדרך בשכונת הסיטי, זאת לאחר שמשרד הכלכלה הקצה למעלה ממיליון שקלים לטובת הנושא. במשרד אומרים כי מדובר במאיץ ליזמות טכנולוגית וכי המשרד יספק באמצעות הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, שירותי ליווי ליזמים בשלבי פיתוח שונים

פורסם בתאריך: 19.2.18 17:56

     

במטרה ליצור סביבה שמקדמת יזמות טכנולוגית במעגלים גיאוגרפיים רחבים יותר, יוצא משרד הכלכלה והתעשייה לשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות, ביניהם העיר אשקלון, בפרויקט להקמת מתחמי עבודה משותפים (HUB) ליזמים.

במתחמים אלו תפעל תכנית מאיץ עסקי למיזמים באמצעות הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים  ובשיתוף פעולה עם עיריית אשקלון, ותשמש כמרכז אזורי לעסקים ברשות ובסביבתה. לאחר עבודת מיפוי מקצועית של משרד הכלכלה והתעשייה נמצא כי בעיר אשקלון כי יש להפעיל מתחם שכזה על מנת שישרת את היזמים באזור. המרכז באשקלון הוקם בשכונת הסיטי, על כביש בן גוריון.

המאיץ פונה ליזמים אשר נמצאים בשלבים שונים של פיתוח המיזם טכנולוגי – החל משלב הרעיון ועד למיזמים טכנולוגיים פעילים ומגובשים. ליזמים יוענק ליווי, תוך התמקדות בהעצמתם והכנתם לעולם היזמות העסקית-טכנולוגית. החברים במתחם ייהנו ממעטפת רחבה הכוללת: ליווי מקצועי של יזמים מנוסים ומשקיעים, סמינרים מקצועיים, מפגשים אישיים, חללי עבודה לשימוש אישי, ימי תוכן מרוכזים ועוד.

תומר גלאם והשר אלי כהן

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן אמר כי "המאיץ החדש באשקלון יסייע לשילובם של היזמים באשקלון בענף ההייטק המהווה מנוע צמיחה עיקרי, ויש בו מקום לכוח אדם איכותי, הן כמועסקים והן כיזמים. מדובר בבשורה חשובה בהחלט של העיר אשקלון ומשרד הכלכלה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר