מצלמות אבטחה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

כ-15 מצלמות הותקנו במתחם הסי-פארק ולאורך רצועת החוף

המצלמות משדרות למוקד העירוני 24/7 ובעת אירוע חריג יוזנק צוות של השיטור העירוני למקום. "עושים כל שביכולתנו לספק לתושבים בילוי איכותי, מהנה ובטוח" מסר ראש העירייה בפועל

פורסם בתאריך: 18.1.18 13:54

     

ימנעו מעשי וונדליזם. מצלמות האבטחה החדשות בטיילת. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מערב העיר בתנופת פיתוח ובעירייה הוחלט שכדי לשמור על ההשקעה הרבה ולבל יסבול המקום ממעשי וונדליזם, יש צורך לרשת את אזור המרינה וחופי אשקלון במצלמות נוספות ו'יפה שעה אחת קודם'. בימים האחרונים נוספו עוד 15 מצלמות נוספות ברחבי הסי-פארק, הטיילת ולאורך רצועת החוף.

המצלמות, הותקנו על ידי מנהל תפעול בעירייה, פועלות 24/7 ומשדרות למוקד העירוני במעגל סגור. בעת זיהוי אירוע חריג העשוי לפגוע בסדר הציבורי במקום, ישלח המוקד העירוני צוות שיטור לצורך טיפול מיידי והבטחת הנאת הציבור מהשימוש במוקדים אלו.

אפשר אף כי במקרים חמורים וחריגים צילומי המצלמות הללו ישמשו כנגד פורעים ויוכלו אף לשמש כראיה משפטית, דבר שעשוי להרתיע את עברייני הרכוש הציבורי נוסף להרתעה כנגד גורמים עברייניים נוספים לבל יפעלו בתחומי המקומות שאמורים להיות מקום בילוי והנאה לתיירים, אורחים ולתושבי העיר והאזור.

בעירייה ביקשו השבוע להזכיר כי במהלך החודשים האחרונים הותקנו מצלמות גם בבית העלמין ואלו מצטרפות לעשרות המצלמות הפזורות בגנים הציבוריים, בסקייט פארק, במוקדים מועדים להתנהגות בעייתית וברחבי העיר.

מצלמות אבטחה. דוברות עיריית אשקלון

"מדובר במהלך חשוב שנועד לספק ביטחון אישי למבלים ברצועת החוף בכלל ובמתחם הסי פארק אני מקווה שעצם הנוכחות של המצלמות, תרתיע פורעי חוק מביצוע של ונדליזם או אלימות מכל סוג שהיא" מסר השבוע ראש העירייה בפועל, תומר גלאם "אני מזמין את התושבים ליהנות מהפארקים ומהחופים, אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי לספק לכם בילוי איכותי, מהנה ובטוח".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר