כבוד. התלמידות, המחנכות, הורים וראשי רשת צביה בטקס ההכתרה. צילום: שמעון וולף.

כבוד לעיר אשקלון: כלות 'ההלכה' תושבות העיר

בגמר חידון ההלכה שהתקיים השבוע זכו במקום הראשון תלמידות האולפנה המקומית לאחר שגברו על עשרות מתמודדות מרחבי הארץ

פורסם בתאריך: 6.6.17 22:47

     

תלמידות אולפנת צביה אשקלון זכו במקום הראשון בחידון ההלכה הארצי המתקיים ברשת החינוך 'נעם-צביה'. על התואר הנכסף 'כלות ההלכה' מתחרות מאות תלמידות מצטיינות ממוסדות מובילים ברחבי הארץ. החידון שמקיף חומר למידה רב, כולל מעל חמש מאות סעיפים עם אלפי פרטים ומצריך מהתלמידות יכולת ניתוח, חשיבה מהירה וזיכרון גבוהה לטווח הארוך והקצר.
ההישג של אולפנת צביה מתווסף לרצף הישגים מהשנה האחרונה בניהים זכאות לבגרות חברתית העומדת על שיעור של 100%ו 98% בזכאות לתעודת בגרות, כאשר שיעור התלמידות הזכאיות לתעודת בגרות מצטיינת הינו בשיעור כפול מהממוצע הארצי.
לאורך השנה לאחר התפילה מידי בוקר, תלמידות האולפנא למדו הלכה יומית מתוך ספר 'קיצור שולחן ערוך של הרב חיים דוד הלוי זצ"ל'. הלימוד נעשה בכדי לקיים את הכתוב בספר תנא רבי אליהו, "כל השונה הלכות בכל יום מובטח לו שהוא בן העולם הבא". לשלבים המוקדמים בחידון העפילו 17 תלמידות מתוך האולפנא. מתוכן לתחרות הארצית העפילו התלמידות שירה חדד והדר שלומי מכיתות ז'-ח'. התחרות הארצית התקיימה השבוע (ב) באולם התרבות בכפר מנחם בפני קהל של 1000 תלמידות.
ראש רשת החינוך "נעם -צביה", הרב שמחה ויסמן, הדגיש בדברי ברכתו למתמודדים ולזוכים כי "תפילתי וברכתי שתדעו לחיות את ההלכה ושהיא תהיה חלק בלתי נפרד מאתכם".

הרב ינון בן דוד ראש האולפנא ברך את התלמידות "בתוך ההישג הנפלא של התלמידות, ראויה לציון יכולת ההתמדה שרכשו במהלך הלמידה. התמדה זו הביאה להטמעת החומר הנלמד כחלק מעולם ערכים ומידות המושתת על מוסר אלוקי של חסד ואמת. אנו מאחלים להן המשך צמיחה ושגשוג באולפנא. ישר כח למחנכות שהשקיעו בהוראה משמעותית יומיומית במהלך כל השנה והן אלה שזיכו אותנו לפירות משובחים אלו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר