מנקים את המדרחוב. צילום: דוברות עיריית אשקלון

העירייה: הסערה עברה בשלום בזכות ההיערכות המוקדמת

כמו שחזו החזאים הגיעה הסערה לשיאה בצהרי יום שישי. הנזקים היו קלים ומלבד כמה עצים שקרסו לצוותי העירייה לא היתה הרבה עבודה

פורסם בתאריך: 9.1.18 10:58

     

מנקים את שאריות הבוץ מהכבישים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בעירייה מייחסים היום את שרידתה של העיר את הסופה להיערכות המוקדמת שעשתה בטרם תגיע הסופה לעיר. התחזיות התממשו והחל משעות הצהריים ביום שישי האחרון החלה הסופה המדוברת ורוחות חזקות שנשבו בעוצמה של כ-73 ק"מ לשעה גרמו לקריסה של מספר עצים ברחבי העיר. לדברי גורמים בעירייה, מדובר בעוצמת הרוח החזקה ביותר שנמדדה בארץ אחרי העיר ערד.צוותים של העירייה, בהם עובדי מינהל תפעול, אחזקה, שפ"ע, ביטחון ופיקוח שהיו פרוסים בשטח משעות הבוקר המוקדמות, פינו את העצים והעניקו סיוע כנדרש. כמו כן, העניקו הצוותים טיפול במספר מוקדים בהם נוצרו הצפות ופינו מהדרך מפגעים שונים. בימים אלו עוסקים צוותי עבודה בניקיון חופים, שיקום נזקים וטיאוט רחובות.

מתחחת בחוף הים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בעירייה בוחנים בימים אלו אפשרות לרכוש מכונות שאיבה שיסייעו למערכת הניקוז לשאוב עודפי מים במטרה למנוע הצפות במקרים של כמויות גשם משמעותיות. השאיפה היא להניח משאבות מסוג זה במוקדים מועדים להצפות, כמו ברחוב הנמר.

בתוך כך, כינס ראש העיר בפועל, תומר גלאם, את גורמי המקצוע בחדר המצב ושם קיבל סקירה על המוקדים השונים. "זה הזמן להודות לעובדי מנהל תפעול בעיריית אשקלון, לעובדי המוקד העירוני ולכל מי שלקח חלק בהיערכות לסופה בסוף השבוע האחרון. לשמחתנו, לבד מרוחות עזות שגרמו נזקים נקודתיים בלבד, לא חווינו תרחישים קיצוניים יותר. נאחל שנדע בהמשך רק גשמי ברכה", אמר גלאם.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר