זירת התאונה בה נהרגה מור גבאי ז"ל. צילום: דובר המשטרה

אחרי שורה ארוכה של תאונות קשות: יוקם רמזור בבת הדר

במהלך שנת 2018 יוציא משרד התחבורה מכרז להקמת רמזור בצומת המסוכן. "רואים את האור בקצה המנהרה", מסר דוד סעדון, חבר מליאת מועצת חוף אשקלון

פורסם בתאריך: 27.12.17 14:01

     

צומת הכניסה לבת הדר הפכה לשם נרדף לצומת מסוכן. בצומת הזה אירעו תאונות רבות, חלקן קשות יותר וחלקן פחות. הזכורה ביותר היא התאונה בה נהרגה מור גבאי ז"ל תושבת העיר זמן קצר לפני החתונה שלה.

אלמוג סלוקי ומור גבאי. מתוך פייסבוק

מור גבאי ז"ל וארוסה אלמוג סלוקי

בעקבות פניות רבות מצד התושבים ובראשם נציג בת הדר במועצת חוף אשקלון, דוד סעדון, השבוע הודיע ח"כ מיקי זוהר כי במהלך שנת 2018 ייצא מכרז להקמת רמזור בצומת.

דוד סעדון

"במענה לפנייתך בעניין רימזור צומת בת הדר ע"י משרד התחבורה הריני לעדכנך בתשובת משרד התחבורה", כתב ח"כ זוהר לסעדון, "'בעניין פרויקט בת הדר: תוכנית הפרוייקט היא רימזור הצומת. סיימנו עם מינוי המתכננים ומנהל הפרויקט ואנחנו בשלבי תכנון. על פי תוכנית העבודה נהיה מכונים למכרז ברבעון השלישי של 2018'. לבקשתךף בימים אלה אני בוחן אפשרות של זירוז הפרויקט על מנת לקדם ככל הניתן את הצבת הרמזור החיוני בצומת. במקביל אמשיך לפעול גם לרימזור צומת בת הדר".

המכתב ממיקי זוהר לדוד סעדון

"לאחר מאבק שלי לאורך השנים לרימזור הצומת בבת הדר, כיום רואים את האור בקצה המנהרה", מסר דוד סעדון. "בעזרתו של חבר הכנסת מיקי זוהר שנרתם לסייע לי במאבק. קיימנו שלוש ישיבות וועדה בכנסת. הופעלו לחצים פוליטיים על כל הגורמים לזירוז הפרויקט ולהלן מכתב רשמי מהכנסת המצטט את משרד התחבורה: 2018 יהיה רמזור! תודה רבה לחבר הכנסת מיקי זוהר שהולך עמי יד ביד בנושא זה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר